den helt rigtige hest??? {{forumTopicSubject}}
jeg står lidt og er i tvivl, for har verdens dejligste låne hest. han er rigtig lærenem og rolig og tager alt med ro, og jeg elsker at arbede med ham. han er på vej til de 4år og jeg er igang med tilridningen, og han er så rolig og prøver at gøre alt for mig.
men, min drømmehest er en hest der er opmærksom, der godt kan hidse sig op og hoppe lidt rundr.... og det har min lånehest ikke vist nogle tegn til at gøre han er rolig og helt nede på jorden.
men jeg ved irkelig ikke hvad jeg skal, for jeg har det sådan at jeg ville kunne komme meget langt inden for western som er det jeg gerne vil.
så står i det dilemma om jeg skal beholde ham og have en totalt cool hest over for alt. eller jeg skal sige nej tak og finde en hest som liger i det varme?
ved godt at i ikke kan komme med svaret, men komme med nogle iér eller sådan. håber i fårstår.
- M.A.J
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.398
okay
dec 2007
har ham også kun på låne basis lige pt
okt 2008
Følger: 38 Følgere: 35 Emner: 200 Svar: 2.223
Ville købe den hvis jeg var dig havde jeg købt den..
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.099
dec 2007
nu er der jo delte meninget, men jeg kan godt lide at hesten er opmærksom og kan hidse sig lidt op, og ikke bare siger når der var en fasan der fløj op i hovdet på mig
den helt rigtige hest???