{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den helt rigtige pony...<3
  • #1   1. aug 2012 Hvad føler du selv?

• #2   1. aug 2012 en ting jeg gjorde: var at gå ud og kigge på flere. og hvis du føler at de intet er i forhold til den pony du prøvede i dag, er det nok den. Jeg gik altid ud og prøvede andre.

• #3   1. aug 2012 At du mærker efter i dig selv! smiley

Har du den mindste tvivl (og det kan være alt fra om du orker at muge ud, eller om den nu har den rigtige gangart), så er det ikke den "rigtige". Muligvis en god hest, men ikke den rigtige smiley

• #4   1. aug 2012 Hvad er dine ambitioner med ponyen? Og se så på om den pony du har kig på, har mulighed for at opfylde de ambitioner, enten nu eller med mere træning smiley

Passer størrelsen, passer alderen, passer temperamentet til din ridning, og har i mulighed for at knytte bånd? smiley

Og få den tilset af en dyrlæge, så du ikke får en ærgerlig overraskelse efter noget tid.

Held og lykke med det smiley

• #5   1. aug 2012 Jeg kiggede MANGE heste før jeg valgte Akando!

Der var 3 heste som jeg var ret vilde med af dem jeg var ude og kigge inden. Den ene blev dog snuppet for næsen af mig, så det var så nemt. Ved den anden gik der noget økonomisk galt for mig, så jeg ikke havde mulighed for at købe. Den tredje var bare lige nøjagtig det jeg søgte, men køber forvirrede mig lidt (sikker på hun både var reel og ærlig, men det var bare en følelse jeg fik), og selvom jeg glædede mig meget til at skulle have den, da det var en her og nu handel (ca inden for 5 timer jeg skulle hente den), så fik jeg det bare rigtig dårligt, da jeg gik ind i banken for at hæve pengene, så jeg vendte om og gik ud uden xD
    Senere fald jeg så over Akando, som bare var den rigtige! Alle de andre jeg havde købt, ville jeg også ha haft dyrlægetjekket, bare for en god orden skyld, men da jeg så Akando - nej! Jeg tvivlede ikke et sekund på at han var i orden, og at det var ham det skulle være - og omg en fantastisk hest jeg har fået ud af at lytte til mine egne følelser smiley

• #6   1. aug 2012 Tak for svarene:)
    Han er 11 - bedste alder smiley
    148 cm - god højde til mig da jeg er 13, men høj og langbenet...
    Han kan opfylde ALLE mine ambitioner, og virker bare så perfekt, men min tvivl kommer da jeg før har lånt en hest, og hende ar jeg mildestalt forelsket i smiley Men tilsidst viste det sig at hun slet ikke var den rigtige.... smiley

• #7   1. aug 2012 Ingen forslag. Jeg kigger også selv på pony lige for tiden, og har det ligsom dig. smiley

• #8   1. aug 2012 Jamen... Jeg så Jasmin i første øje kast for første gang.. Gik helt i stå med undervisningen og stod bom stille og sagde bare hold kæft hun er smuk - lige en drømmehest i udseende til miig..

Så skulle aram væk og min mor sagde vi skulle kigge på hest. Og så havde hun aftalt et kig med denne... Første gang vi stod med hende sagde det intet - men 2 gang så var det langt bedre og nu er det bare PERFEKT for mig.. Hun er helt klart lige min typee..

Kommentér på:
Den helt rigtige pony...<3

Annonce