{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Kørekort.... :( {{forumTopicSubject}}

Nogle af jer der har taget kørekort?

Jeg har været igang med det siden august, og har inden vinterferien bestået min teoriprøve.
Jeg er ved at gå ud af mit gode skind, for jeg føler virkelig ikke at jeg komme videre...? :s når jeg spørger mine kørelære hvor længe vi skal køre endnu inden jeg kommer op til køreprøve, siger han at han ikke ved det, fordi at det nogle gange går fint, men andre gange ikke så godt?? Jeg er begyndt at blive irriteret, for jeg har lagt over 20.000 i det her skide kørekort. smiley :(
Jeg har ikke råd til at blive ved..
Hvad er jeres erfaring?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kørekort.... :(
  • #2   26. feb 2009 Det lyder meget voldsomt! Det mange penge og jeg synes at det lyder som om han strækker den for at tjene pengene.
    Jeg ville kontakte en anden kørelærer at høre hvad de siger - og om de evt kunne "overtage" dig den sidste tid.

• #3   26. feb 2009 Man må jo gå ud fra at kørelæreren gør sit for at gøre dig til en dygtig bilist. Min erfaring er, at kørelæreren ikke slipper sine elever før han er sikker på at de kan magte det... Jeg selv tog kørekort for snart 12 år siden, og har altid haft det godt med at sidde bag rattet, hvorimod jeg har kendskab til flere som er utrygge ved at køre bil.

Hvis jeg var dig, ville jeg tage en snak med kørelæreren. Ikke nødvendigvis fordi at det skulle hjælpe på at få kortet hurtigere, men så kunne han jo forklare dig hvad han mener er galt...

Held og lykke...

• #4   26. feb 2009 Det har jeg også overvejet, men de er ikke så ville med ulovligheder. smiley

Det nytter ikke noget, jeg har forsøgt at fedte, og fedte for at komme op, men han giver sig ikke rigtig.
    Ja, det er vildt hvor hurtigt det kan gå..

• #5   26. feb 2009 Michelle -
    Det har jeg faktisk også tænkt på, og jeg har faktisk hørt et rygte om at han strækker folk for penge, men jeg ved ikke rigtig.
    For han er jo kørelære, så han må jo vide hvad han laver.

• #6   26. feb 2009 Det koster da kun telefonopringningen at forhøre sig et andet sted ???? En anden vurdering kunne da være fint nok. Jeg troede ikke at den slags med at "strække" eleverne for at få flere penge kunne eksistere idag? Der er da så meget konkurrence på det område.

• #7   26. feb 2009 Ej det lyder da underligt, har du ikke været oppe til køreprøve endnu?
    - Var selv oppe 2 uger efter teori prøven.

• #8   26. feb 2009 Ja, det gør det. Men jeg sidder os sådan lidt, kan jeg være bekendt at forhør mig hos en anden kørelære, og jeg vil jo rigtig gerne have en anden vudering på hvordan jeg køre, for jeg kan ikke rigtigforstå, at jeg kørt i over et halvt år. Jeg vil jo ikke gerne skabe uro, eller at nogen skal blive sure hvis siger jeg vil have en ny en.. ;s

• #9   26. feb 2009 Nej, jeg har kun været oppe til teoriprøven.

Jeg har ikke engang været på glatbane endnu, fordi at han siger den kommer før køreprøven..

• #10   26. feb 2009 hmm... det er ikke ulovligt at sætte sig bag rettet hvis det er på privat grund.. så det kan du bare sige.. smiley

• #11   26. feb 2009 Jeg tog da også mit kørekort på 3 måneder smiley Til en pris af 12.000 kr smiley smiley

• #12   26. feb 2009 Jeg tog mit kørekort på 2½ mdr. og gav 13050 kr. for det...
    Synes det er utrolig langt tid du er gået med at tag det og hvis jeg var dig så ville jeg ringe til Dansk kørelære union (Mener jeg det hedder) og forhøre dig om det er okay du går så lang tid og hvordan du skal forholde dig m.m.
    Mit bedste bud...

• #13   26. feb 2009 Ja, det var da en god ide, men jeg vil ikke hænge nogen op på det, han er jo kørelære, og burde da vide hvad han laver?

Men ja, det er forfærdelig langtid. oprindeligt kostede mit kørekort 10.500..

• #14   26. feb 2009 fra jeg startede til jeg havde mit kørekort gik der kun en måned. og det kostede mig 7000 kr

• #15   26. feb 2009 Sorry, men måske synes han abre ikke, du er god nok. Den motorsagkyndige (politibetjenten der har dig til prøve), gider ikke spilde sin tid på folk, der ikke er parate, så de giver din kørelærer høvl, hvis han senderdig til prøve, og du ikke er klar.

• #16   26. feb 2009
    Kom ud og kører lidt på lukkede områder.. Leg med bilen, lær den at kende .. Jeg kørte rundt 2 år inden jeg fik kortet.. Ikke det smarteste, men det gjorde jeg bare tog kørerprøven i stiv arm, og slap med at slippe omkring 10.000 for det ..

Der er jo et bestemt antal timer man SKAL kører inden du kan blive indstillet til prøven, men ellers sig til din kørerlærer du føler dig klar, hvis du altså gør det ...

• #18   26. feb 2009 Du behøves jo heller ikke at sige hvem din kørelærer er. Men prøve at forklare dem sagen. :o)

Kommentér på:
Kørekort.... :(

Annonce