658 visninger
|
Oprettet:
kørekort {{forumTopicSubject}}
Hej jeg vil gerne snart igang med at tage kørekort til bil, men hvordan får man styr på nerverne.
Mest til jer der lige har taget eller er i gang, hvordan forbereder i jer bedst?
Og hvordan får i styr på nerverne? ?
Og ellers hvis der er andet i kan byde ind med af gode ting.
I må også gerne byde ind med køreskoler i 4760 Vordingborg område hvis i kender til en god en?
nov 2009
Følger: 118 Følgere: 216 Heste: 9 Emner: 100 Svar: 1.832
jan 2007
Følger: 73 Følgere: 102 Heste: 2 Emner: 58 Svar: 640
dec 2010
Følger: 125 Følgere: 116 Heste: 6 Emner: 20 Svar: 583
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 22 Heste: 4 Emner: 164 Svar: 1.156
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 121 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.601
men pga bus er noget lort her hvor jeg bor var jeg tvunget til at tage det..
Første gang jeg kørte var faktisk i min mors bil, kørte ca. 10 meter så intet vildt, så da jeg startede til kørekort var jeg ved at dø af panik, og for at det ikke skal være løgn var vi faktisk ved at køre galt første gang jeg var ude og køre med kørelæren..
Men for mig har det gjort meget at jeg stolte blindt på min kørelærer, og han var fantastisk til at få mig til at slappe af..
Jeg klarede både teori prøve og køreprøve i første hug selvom jeg startede med at være ved at tude af angst første gang jeg skulle køre..
Så det er vigtigt du finder en kørelærer som gider snakke, og er behagelig at være sammen med..
spørg folk du kender hvem de har taget ved og hvordan personen var..
Har du den rigtige kørelærer så er det intet problem at tage kørekort
aug 2007
Følger: 53 Følgere: 210 Heste: 7 Emner: 130 Svar: 689
Evt. Hvis du har mulighed for det - så lån dine forældres bil, mens de sidder ved siden af, og kør lidt rundt på en parkeringsplads eller andet
Jo mere rutine du får, jo mere slapper man også af
nov 2008
Følger: 266 Følgere: 1264 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.449
Bare slap af.. Hvis du sidder og spænder op bliver det ikke en rar oplevelse :).
nov 2009
Følger: 60 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 163 Svar: 1.346
Jeg startede med at ringe rundt til køreskolerne i området med spørgsmålet: "Hej, jeg er en nervøs bilist. Har I nogle kørelærere, som kan håndtere mine udfordringer?" Det endte med at blive en fyr ved navn Nikolaj, og jeg må sige, han er det rareste menneske, jeg har mødt.
Nikolaj fortod min situation, mine nerver og mit temperament. Han tog tingene i mit tempo, snakkede venligt, roligt og var generalt fuldstændig afslappet.
Sagen var så en helt anden, da jeg skulle til teori- og køreprøve. Der måtte jeg dopes på betablokkere, og så kunne nerve ikke komme igennem. Det var sådan, jeg kom igennem det
jun 2010
Følger: 75 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 465 Svar: 990
Når jeg bliver nervøs, kan jeg ikke spise eller drikke og derfor bliver jeg dårlig, det er det der holder mig lidt tilbage,
Er glad for alle jeres kommentar.
kørekort