{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Bange for sin tysklærer? O__O; {{forumTopicSubject}}

Jeg er FRYGTELIG bange for min tysklærer. Det lyder sikkert ekstremt sjovt, men hun hader mig virkelig og jeg hader/er bange for hende XD
SUPER forhold..

Når. Men så var det jo at fredagen før ferien skulle vi have afleveret tysk stil. Torsdag og fredag var jeg hjemme. Jeg havde giga feber og gylpede egentlig også XDDD
Når, så jeg kunne jo ikke aflevere tysk stil.
Så var det jo sådan at jeg så fik et blankt <b>03 - ikke afleveret!</b>
Det blev min mor så rigtig sur over, for jeg havde jo ikke mulighed for at komme og aflevere den O_O;

Så har hun så skrevet et lille brev til BM om at jeg aflevere min stil i morgen hvilket hun regner med er OK.
MEN! jeg er bare SÅ sikker på at BM giver mig en ordentlig omgang "tæsk" i morgen for selvfølgelig vil hun da ikke tage i mod den!? jeg kunne jo have besøgt hende i ferien og afleveret den ikke !?

Jeg er 100% sikker på at hun IKKE vil have den og at hun river hovedet af mig.

Nogen burde give hende noget modstand til alt hendes drage-kvinde-jeg-bestemmer-og-har-magt noget, men det bliver IKKE mig! jeg har alt for lav selvtillid til det XDD

Hvad fanden gør man med sådan en lærer?
jeg tør ikke gå i skole i morgen O_O

HELT seriøst, jeg er skide bange for hende O______O;

-Moe (Vræææææææææææhl)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange for sin tysklærer? O__O;
  • #2   16. feb 2009 Du skal tage en ordentlig snak med denne BM
    Og spørg hvad der lige er galt...
    har næsten det samme med min tysk lære BE
    Hun er os lidt (MEGET) Provo....!

• #3   16. feb 2009 Oh no! /:
    Mh, du kan jo ikke rigtig gøre noget når du har været syg (ligesom så mange andre), altså? smiley
    Tysklærern kani kke tillade sig at blive så sur når det er som du har været syg! og slet ikke at give dig 03!?
    Håber du finder ud af noget, så hun vil tage imod den skide stil ..
    hvilket minder mig om at jeg også skal aflevere tyskstil imorgen /;

• #6   16. feb 2009 Lyder som min klasse-lærer... Som vi har til 4 fag XD !
    Ikke såå godt haha

• #7   16. feb 2009 min tysklære truer også tit med at slå eleverne (; godt nok for sjov, men nogen gang ligner det virkelig hun mener det (;

• #8   16. feb 2009 Og det er jo skrifteligt og det er eksamen og... aaaaah! jeg får stress af det.

Jeg tør virkelig ikke gå i skole i morgen! XD

• #9   16. feb 2009 sån er min tysk lærer os ! smiley hvis vi er syg eller noget - bare ærveligt... xD og hun er ligeglad med hvis en af drenge provokere os andre... her idag smed to af drengene sne på mig... jeg bev gennemblødt! argh... og hun var ligeglad selvom det var i hendes time -.- overfor nogen af de andre er hun sød og skælder nogen ud hvis de snakke når hun sidder ved dem -.- ved mig... bare ærveligt! argh xD derfor hader jeg tysk! smiley

• #11   16. feb 2009 hm det er nærmere min tysklære der er bange for at komme til at diskutere med mig for jeg HADER HENDE! og det har jeg sagtface to face til hende (; ud med din mening!

• #13   16. feb 2009 smiley når du blir ældre vil du kigge tilbage og se hende fra en helt ny vinkel.
    Der mangler totalt meget psykologi i folkeskolen, men omvendt så lærer eleverne jo bare at manipulere.
    Men igen du ser på hende på en måde, hun ser tilbage på sin måde og så det kat og hund.
    Tænk på hende som var hun en satans hest, render du panden mod muren på den måde, må du vende bøtten og gribe det anderledes ad.
    Hun betyder i virkeligheden ikke alverden sug den lærdom til dig du kan og ellers lad hende absoult ikke påvirke dit liv. få hevet dig selv op på toppen. Du vælger selv, det er det skønne ved at leve.
    Du kan vælge at få en god dag imorgen. eller du kan vælge at få en lorte dag pga en lærer og en time.
    Var jeg dig smiley ved jeg hvad jeg ville vælge.
    Det dit liv du styrer selv.

• #14   16. feb 2009 sådan var min lærer også i starten men INGEN skal behandle mig såen hehe og det fandthun ud af så nu er vi gode venner

• #15   16. feb 2009 til gengæld har jeg haft en lærer som ikk kunne holde sine fingre for sig selv overfor mig.... argh! jeg er altid uheldig med lærer -.-

• #16   16. feb 2009 Kunne du ikke bare have sendt den på mail?

Men det bedste du kan gøre er bare at prøve at bliver bedere til tysk..

Jeg haede min tysk lærer helt vildt, og satte mig op imod hende, nægtede at lave hendes ting, deltage i undervisningen osv. Var egentlig rigtig strid, men det synes jeg jo også at hun var...

Og hvor har jeg fortrudt det idag!! Skulle bare have tænkt at hun var en idiot, og hun ikke skulle have hafy lov til at ødelægge min fremtid!! Idag kan jeg godt forstå og læse tysk, men det har bare ødelagt så meget for mig smiley

• #17   16. feb 2009 jamen jeg har SLET ikke nok selvtillid til at kunne slå sådan fra mig. Overhovedet ikek XD

Jeg er best til at lade som om jeg er usynlig så folk glemmer mig.. Det kunne selvfølgelig også være en strategi; bare at gemme sig og håber hun har glemt det XD

• #18   16. feb 2009 du skal bare tage psykolog facet på og sige noget med at hun må have virkelig lavt selværd hvis hun har bru for at tryne en elev

• #20   16. feb 2009 Det her skal du tage op med bestyrelsen på skolen, for det der må din lære under ingen omstændigheder gøre. Det er forskelsbehandling og det er ikke iorden!! Har du været syg kan du ikke aflevere din stil medmindre ati som klasse har en MEGET klar aftale med ovennævnte lære om at i skal sende den med posten eller som mail, og ellers skal læren faktisk tage imod din stil. Læren må ikke bare give dig et blankt papir med en dumpekarakter, da der skal være et grundlag for karakteren.
    Lad være med at tage på hævntogt, tag en alvorlig snak evt. med inspektøren.

• #21   16. feb 2009 Haha XD Min tysk lære er bare gigantisk høj! Og så er hun gammel, og så råber hun ad dem hvad der ikke laver sine ting, godt jeg laver mine XD

• #22   16. feb 2009 Sådan er tysklærere bare. xD

• #23   16. feb 2009 tror du ikke lige du skúlle se hvad der sker i morgen? :o)

• #24   16. feb 2009 Sissel - PONY TILSALG!

Nej.. jeg er forudindtaget, ergo; det kan jeg ikke.. jeg skal fantasere xD

Kommentér på:
Bange for sin tysklærer? O__O;

Annonce