{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
350 visninger | Oprettet:

Hvorfor gøre hunden til et menneske? {{forumTopicSubject}}

Nu ved jeg at nogle vil bive lidt sure over min mening....
Men vil i ikk være søde at skrive hvis dette emne ikke må oprettes.

Hvorfor gøre hunden til et menneske?

Jeg har set flere steder hvor hunden får hættetræjer på, sko, dynejakke, shorts, hatte, osv.
Men hvorfor gøre en hund til et mennske, ved at klæde det på som et menneske?
Kan hunden ikke overleve med et enkelt lavet dækken, uden hat, og uden for meget lir?
Jeg har selvfølgelig ikke noget imod folk som strikker små veste til deres hunde, men jeg har bare undret mig over at hunde skal lires fuldstændig op, til at have "mennesketøj" på.
Håber på nogle gode og velsvarende svar. smiley

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor gøre hunden til et menneske?
  • #1   19. jan 2009 Er så enig´!

• #2   19. jan 2009 Fordi hunde er vores børn, og børn skal have tøj på. Og børn med sødt tøj på er så BEDÅRENDE!

(jeg synes det er SÅ ubedårende! og jeg fatter ikke hundene finder sig i det xD)

• #3   19. jan 2009 Enig.
    Men vores hund har også "tøj" på uden for da den fryser uden. Dog er det hjemme strikket unden alt muligt unaturlige ting på.

• #5   19. jan 2009 CBK: Det er jo ikke alle hunde der er udstyret med en overdådig pels smiley Personligt ville jeg mene, at det ville være mere mishandling hvis jeg lukkede min dansk-svenske gårdhund med en hårlængde på 2 cm ud i -10 grader end hvis jeg (som jeg gør) gav den et lille dækken på smiley SELVOM det er unaturligt.
    Hunden skal jo ikke bøde for at vi mennesker har avlet dem så korthårede på trods af et koldt klima.

• #6   19. jan 2009 I min verden er en rigtig hund f.eks en schæfer eller en golden og tror ikke du skal give dem for meget tøj på.
    Er absoult ikke tilhænger af man propper en masse tøj på hundene, lad dem dog forblive frie og hunde som de nu engang er.
    Men ja der jo som med alt andet 1000 meninger jamen den fryser, (Fair nok der måske en enkelt ud af 100 der rent faktisk fryser pga indavl og renracen er lavet til hundene nærmere skal bruge kattebakken end baghaven som toilet. Men helt ærlig giver du først hunden tøj på, er det jo klar den ikke får en naturlig pels og derfor ikke kan holde varmen.
    Vi omklamre vores kæledyr så meget at, vi en dag sikkert fortryder det noget så bittert.
    Blot min mening.
    Venlig hilsen Tina

• #7   19. jan 2009 Må indrømme at jeg engang gav men hund strømper på, af medlidenhd, jeg var 7 år, og syntes det var syndt at en lille hvalp (som nu er 9 år)
    Skulle ud i den kolde sne smiley
    Hehe, men der vidste jeg ikke hvad hundens behov var smiley

• #8   19. jan 2009 En lille hårløs hund vil aldrig kunne overleve en vinter i DK bare, uden en lille jakke. Det er fair nok. Men solbriller og alt mulig andet mærkeligt er for klammo smiley

• #9   19. jan 2009 min hvalp har et dækken, da han let komker til at fryse, hvis han er for længe ude. derudover har jeg også købt en billig (70 kr.) trøje til ham, som jeg dog ikke har fået hjem endnu. grunden til at jeg købte den, er ganske enkel: 1 - den var billig. 2 - skulle jeg have et dækken i samme tykkelse, som jeg kan bruge til ham, til foråret, skulle jeg slippe min. 150 kr.

• #10   19. jan 2009 Det er så sygt at give ens hund tøj på

• #11   19. jan 2009 Enten er det piger der er for store til at lege med dukker eller kvinder der ikke kan få børn, der klæder hundene unødigt på.

Kommentér på:
Hvorfor gøre hunden til et menneske?

Annonce