{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Puuha sikke en dag ;) {{forumTopicSubject}}

Hej.
Idag i skolen fik jeg en besked fra min mor "Ring hurtigst mulig". Jeg ringed og hun fortalte hun havde fået besked fra en vi kender at der er hund som er kommet tilskade på Elmevej (tæt på mit hjem og skolen). Og min mor ikk kunne køre fra arbejde og hende som havde fundet hunden vidst ikk hvad hun skulle gøre ( hun er også dagplejemor ) så hvis jeg i et Frikvater kunne løbe derhen og se til hunden og hvad vi skulle gøre!.

Da hun ringed havde jeg frikvater jeg fik hurtig jakke på og løb derhen (glemte så lige at informere lærene om det ) ups. men to af mine veninder tog med . Så da vi ankom lå hunden på et tæppe med en skål vand, den blev glad for at se os men den HALTET :(. jeg så dens ben den havde fået en ordenlig flænge neders på benet. vi snakked lidt med hende som havde hunden ved sig, vi besluttet at ringe til min mormor så kunne hun køre den til dyrlægen. men min mormor havde ikk bilen hjemme. Så ringed min mor og sagde at hun havde snakket med dyrlægen at hun sagde at vi skulle ringe til falck så vil de hente hunden og køre den på hospital.

Jeg ringed og fortalte dem en masse og de var på vej, min veninde ringed og fik nogel til at forklare læren hvorfor vi ikk var der!, jeg sad ved hunden vikled et tæppe om det. (det er en hanhund) Han piv lidt engang imellem ellers rolig og SØD!. mine veninder gik tilbage tilskolen da vi jo ikk behøves at være 3 ved ham.
Lidt senere sagde damen at vi kunne komme indenfor nu var børne puttet, så vi rykked ind i et rum der faldte han i søvn i mit skød. Jeg tænkte alt mulig igennem, jeg tjkked om han havde skilt på eller chip i ørene men nej. Men han fik lidt leverpostej og drak noget vand og sov. Så kom falck. manden fik ham ind i et bur og ud i bilen. Han sagde han ville ringe tilbage til mig hvis de ikk fandt ejern.


Men puhha min mave føltet underlig da han kom ind i buret havde kendt ham i over 1 time, han er BARE DEJLIG.. da jeg tog hjem og videre til time. Heldigvis var lærene ikk sure men jeg skulle have sagt jeg gik en anden gang. men de forstod heldigvis smiley

Vil lige fortælle min histoorie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puuha sikke en dag ;)
Kommentér på:
Puuha sikke en dag ;)

Annonce