459 visninger
|
Oprettet:
Når veninder flytter! :( {{forumTopicSubject}}
Tre af mine veninder er flyttet skole/kommet på efterskole.
Vi skrev og snakkede meget de første par uger. Men nu er det som om, de bare er væk, skriver stadig med den ene og det da skønt
men føler at de andre bare er væk
Når man skriver med dem er de nærmest fraværende og gider ikk skrive. Virkelig træls...
Skal jeg bare ignorer dem?
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 4 Emner: 253 Svar: 1.226
det er jo den tid man finder ud af hvem der egentligt er ens rigtige venner, ikke dermed sagt at man skal være sur og tvær på de andre så, og jeg synes da heller ikke du sal ignorere dem, det ville da være en skam..
men det er den tid i begynder at gøre forskellige ting, gå forskellige veje, og finde nye venner og veninder, det er helt normalt, det kan også være at der er nogen man ikke snakker med i nogle år efter man skiltes og pludseligt er man de bedste venner fordi man møder hinanden i byen eller sådan noget, bare tag det roligt og tænk på dem du snakker med og har det godt med, skriv og ring til de andre engang imellem, og med tiden vil du finde ud af at de ikke længere svarer, at det er dig der altid skal kontakte dem, og sådan noget, så bliver du træt af det, og "glemmer" det. det er ikke at "skide" på folk, men det er naturen, det ville jo være helt unaturligt hvis man gennem hele livet snakkede med alle fra sin gamle folkeskole.....!!!!
så det er ingen katastrofe, se tiden an, og lad være med at blive sur på dem, det er meget normalt..
de skal jo også tilpasse sig et nyt sted med nye mennesker, så tiden er måske ikke lige så stor til at snakke med de gamle...
tro mig jeg har selv været i din situation hvor jeg følte mig helt forladt, nogen snakker jeg med igen nu en del år efter andre har jeg ikke set siden.
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 1369 Heste: 6 Emner: 722 Svar: 4.478
Men har os en masse andre dejlige veninder
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 4 Emner: 253 Svar: 1.226
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 1369 Heste: 6 Emner: 722 Svar: 4.478
Når veninder flytter! :(