{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

"Veninder" er jaloux {{forumTopicSubject}}

Jeg har en del barndoms veninder som jeg tror er jaloux på mig, de overdriver altid når de siger noget om deres heste liv, enten så rider de høje klasser i en eller anden disiplin eller så rider de en helt masse top heste som bare kan det hele, og tror seriøst de lyver for mig. for da vi var veninder i barndoms tiden måtte de ikke en gang for hest og så 6 år sener rider de helt vild og har en masse dyre heste, og alt mulig, når jeg snakker med min mor om det tror hun eller ikke rigtig på det, har også en del veninder som skifter hest hver måned eller flytter den eller sådan et eller andet,

Har i sådan nogle barndoms veninder?
Ville i tro på dem?
Ved ikke helt hvad jeg skal gøre, Har jo savne dem og sådan og er glad for jeg er kommet i kontakt med dem igen, men føler bare de SKAL sige et eller andet helt vandvittigt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Veninder" er jaloux
  • #1   12. dec 2008 Hmm det er højest sandsynligvis løgn...
    Men jeg har en veninde som siger hun falder af hver dag, og at hendes shetlænder kan springe 1,60 cm.
    Idet hele taget lyver hun altid....!
    Det er vel bare for og lyde sej...

• #2   12. dec 2008 nej, hvis mine venner er sådan så er de nogle tabere som jeg ikk gider have noget med at gøre.. Så kan de finde nogle andre at plotte deres løgne på..

• #3   12. dec 2008 Det er ikke helt det samme, men jeg kan godt følge dig lidt.. Jeg er jo selv et barn, og jeg tror mine veninder er lidt jaloux på mig, da jeg er den eneste i klassen der har egen pony (som jeg oven i købet har et utroligt godt forhold til)

De overdriver altid lidt, når de fortæller om deres ridetimer på rideskolen og sådan, altså siger at de springer 1,20 på elevponyerne og at de er de bedste på deres hold og sådan noget, og det synes jeg er ret irriterende.
    Der er en af dem, som virkelig er langt ude. Det startede sidste jul, hvor hun skulle have en hest i julegave. Så hørte jeg ikke mere om det, så da jeg bragte det på bane skulle hun først have den til sommer. Et par uger senere fandt hun en lækker frieser hingst der var til salg for 95.000, og den skulle hun så købe, men det blev heller ikke til noget. Så fandt hun en unghest som hun sku købe og selv tilride, men så blev den pludselig solgt til den anden, og sådan blev hun ved, og hun gør det stadig - jeg tror det er fordi hun ønsker sig en hest så meget, og er så misundelig over at jeg har en, at hun digter en masse historier om at hun også skal have en..

Veninder der er jaloux og lyver, er ikke rigtige veninder. Man kan måske leve med lidt overdrivelser, men ikke løgne smiley

• #4   12. dec 2008 Det er løgn. jeg tror dem ikke. kender det selv. Hun red ÅHH så højt. men det gjorde hun slet ikke. hvis hun red en hest der kunne fulføre en LX spring og lc1 u. gallop. ja så var det stjerne hesten XD
    misundlse er en grim ting

• #5   12. dec 2008 Ulle

Fordi de ingen hest har da deres forældre ikke har råd og sådan noget,

• #6   12. dec 2008 Jamen du har da lige skrevet at de siger de har dyre heste.... Så lyver de vel også hvis du VED de ikke har hest fordi deres forældre ikke har råd.. Og ellers kan du vel bare spørge om du må komme med dem hjem en dag og se deres heste og hvor dygtigt de kan ride... Og hvor højt de kan springe..
    Søde pige, du skal tænke på om det er nogle veninder der er værd at samle på. Dem som løj for mig osv har jeg afskrevet, for man risikerer jo at de stikker en i ryggen en dag. Kom hellere af med de fjolser så hurtigt du kan..

• #7   12. dec 2008 Ridemennesker overdriver generelt med alting synes jeg. For ridemennesker er der ikke plads til forskelligheder, men alle stræber efter en bestemt "stil" og alt andet er forkert. Så folk lyver om sådan nogle ting for at skabe status og sikkert også for at undgå at blive "mobbet", for er man ikke god nok så skal man bare fucke af. Ja det er i hvert fald min opfattelse af den snobbede hesteverden. Glad for jeg ikke skal se på sådan nogle klamme tøser hver evig eneste dag smiley

Kommentér på:
"Veninder" er jaloux

Annonce