{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Er det bare mig ? /: ... {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig ? eller er hele verden imod mig? smiley ...

Ja jeg vil ikke skrive det her for at i skal have ondt af mig eller noget ,, Men jeg er bare lige nødt til at komme af med en masse fustrationer og ting som gør mig ked af det smiley

jeg er stortset ked af det 15 timer i døgnet ' resten sover jeg ? ..

for det første ''har'' jeg den her fyr , Han er MEGA lækker ' pisse dejlig og jeg ved ikke hvad ' jeg vil gøre alt for ham og savner ham hele tiden .. Han har bare for meget at se til til at han har tid til at være sammen lige for tiden.. det er ogs fair nok , men behøver man så være kold overfor mig også?? .. jeg tænker over hvad jeg skriver hele tiden for han er MEGA jaloux og bliver meget let sur og irriteret .. Jeg ser alt i ham men føler ik rigitg jeg bliver set .. nogen som ved hvad jeg kan gøre for han vil interessere sig lidt for mig .. kan ik bare droppe ham ' det har jeg ik kræfter til .. så vil hellere prøve gøre mig kostbar eller noget ,, men hvordan`?...

Skolen ' jeg får den værste behandling man kan få .. Jeg er ikke engang grim eller noget folk hader mig bare /: i kan tjekke mit fotoalbum af mig selv ?
Jeg får stilhed af ALLE fra klassen .. der er ikke en eneste som gider snakke til mig .. det eneste de siger er fx. Hvis jeg har skrevet en trist smiley på facebook så kommentere de ''køb dig en lille ko (: '' og jeg fik forleden en elastik i hoved som de bare griner af ? . alle har vendt mig ryggen ? .. jeg har aldrig været populær eller noget .. men heller aldrig oplevet det her ? /: . 4 af pigerne fra klassen har oven i købet kysset med min ekx kæreste ' på samme aften /: .
Jeg går i 2 G på htx og er så dårlig at jeg nok ikke engang bliver indstillet til eksamen /: følger ikke med og pjækker /:

Når jeg er sel kan jeg kun hænge med mulen og ingen kan gøre noget /: er jeg sammen med nogle kan jeg glemme nogle ting lidt ... men jeg er aldrig glad /:

Skal muligvis starte på ny skole , men kan ik se det positive i det ' for er bange for jeg får den samme behandling , selvom landbrugsskolen og htx absolut ikke er det samme ..

Jeg har visse tvangstanker som bliver forstærket dag for dag fordi jeg er så ked af det /: og der kommer flere og flere /: det hele er et rent helvede

Jeg er uvenner med mine '' bedste '' veninder .. de er virkelig til at brække sig over . de holder mig udenfor og alt er min skyld /: men har heldigvis nogle andre jeg kan støtte mig lidt op af smiley

men som sagt skal i ikke have ondt af mig /: hellere hvis i har en ide til noget kan prøve ? ' for det her tærre på livet . har ikke lyst til at stå op om morgenen og vil bare gerne tude hele tiden og kan virkelig ikke se noget påsivivt i min liv lige pt /: .....

Og tusind tak fordi i ville høre på mig . det hjælper at få det sagt /: og ikke kun gå med det selv

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det bare mig ? /: ...
  • #1   13. apr 2010 og det eneste den ene af mine forrige ''bedste'' veninder kan sige er : få noget hjælp.. tag til lægen og det pisser mig meget af at hun siger det .. så det vil jeg helst være fri for at hører /:

• #2   13. apr 2010 forstår dig fuldt ud.. men kan ikke rigtig hjælpe dig /:'
    tror det ville være godt for dig, at skifte skole..

• #3   13. apr 2010 • Julle&Tulle - Bare~ It's how i roll • : Mig og min aller bedste veninde blev uvenner ved at vi fik såret hinanden ikke så smart .. men så den anden af veninderne render hende konstant i røven og de kan intet selv og de mener at det er mig som aldrig har tid og jeg ik gider skrive .. og nej gider jeg ik når de holder mig udenfor og jeg må aldrig være der med sabrina må gerne .. Jamen det er faktisk dem der er lede ved mig .. de rotter sig sammen om alt /:

• #4   13. apr 2010 Drømmepigen - When my tears are falling it hurts. .: lidt dullet ja ' men sådan der går jeg ikke engang i skole . har hverken extensions i eller make up på _:s

• #5   13. apr 2010 ¤ AKUJ [TTH] ¤: Tak (: Nej ingen kan hjælpe mig /: , men ja ' satser på at skolen kommer til at hjælpe mig meget .. det er bare først til august smiley

• #6   13. apr 2010
    Frederikke&(PARTEN)Tornado -Britney Spears fan'en! !

Som det billede du linkede til ' sådan går jeg normalt i skole . det andet er bare når jeg er sammen med min ''fyr'' eller skal i byen eller noget . det er sjællent skole ..

Men tak (:

• #7   13. apr 2010 Inge-Lise D

Tak for svaret .. Ja muligvis har jeg behov for hjælp .. min mor hjælper med at det hun kan i forvejen .. det eneste mine forældre ik ved er det med min fyr /: ..
    og det er ikke så meget det at jeg ikke vil have hjælp af en proff , men det at jeg kommer til min ''veninde'' og søger hjælp og det eneste hun kan sige , ordret , hver gang er: Søde ' jeg har jo sagt du skal få noget hjælp ...
    og så lukker hun den ellers der .. hun gider ik engang hører på det ? det er sådan noget der pisser mig af .. hun burde lytte med gider hun ik og angriber mig nærmest verbalt når det ik går godt med n´min fyr .. så siger hun at det skal til at gå fremad og jeg har nærmest ik lov at tage det i mig og fyrens tempo /: ..

men tusind tak for svaret

• #8   13. apr 2010 Jeg må 'desværre' også sige, jeg synes du skal gå til lægen . Jeg gjorde det engang hvor jeg var riiiiigtig langt nede, og mit liv var overhovedet ikke så slemt som dit . Jeg havde / har en fantastisk veninde, fantastisk familie osv.. Men lægen hjalp. Det er SÅ dejligt at tale med en , som enten kan sende en videre, eller fortælle hvad man burde gøre.
    Men held og lykke. Du kan altid skrive (:

• #9   13. apr 2010 Frederikke&(PARTEN)Tornado -Britney Spears fan'en! !

hehe nej ' regnede jeg heller ikke med smiley

• #10   13. apr 2010 Godnat, min engel.. <3.. Vi ses :'/ .

Tak ' det er selvfølgelig et godt råd og ' tager det lige en dag ad gangen .. vil prøve det hvis det bare bliver ved /:

• #11   15. apr 2010 >>DøReN mAdDiE<< .

jeg er rigtig ked af at hører du også har det på den måde med skolen og det hele ' det er rigtig hårdt .. og man har brug for noget støtte /: og det med veninderne er nok det der såre en mest synes jeg ? . for DE burde være der for en .. /: men det er squ svært når man lige er kommet ind i sådan en depressions lignende tilstand /: .. men hvis du heller ikke har det godt er du velkommen til at skrive til mig (: jeg vil hellere end gerne ogs hjælpe (: men jeg er ked af at høre du har det sådan /:

• #12   15. apr 2010 >>DøReN mAdDiE<< .

Jamen selvfølgelig vil jeg det ' vi er vist lidt i samme knibe .. og jeg vil altid gerne lytte (: selvom du jo ik kender mig kan du bare skrive hvis dte hjælper (: jeg er rigtig glad for at hjælpe .. og tak fordi du ogs gad læse alt mit (: ..
    Men ja det med veninderne er nok værst .. /:

• #13   17. apr 2010 >>DøReN mAdDiE<< .
    Ja det synes jeg ogs det er ' for så ved den man fortæller det til ingenting om en ' og så får man et helt nyt syn på alt ting og man kan se veje vennerne ikke kan give ' fordi de ik vil såre en eller noget (:

• #14   18. apr 2010 >>DøReN mAdDiE<< .

Men du er mere end velkommen til at skrive smiley

Kommentér på:
Er det bare mig ? /: ...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce