Når man mister alt- Voksen emne- Langt {{forumTopicSubject}}
Syntes virkelig det hele er i mod mig,
Det hele startede enlig den 23 december hvor jeg vælger min mor fra.
Den 25 december går kæresten fra mig,
den 26 december brænder en hal ved min far.
den 28 december bliver min lille bror anholdt.
Jeg begynder at snakke med min mor igen fordi det går op for mig at det slet ikke var hende der var problemet men min lille bror, Hun bliver samtidig smidt ud af hendes lejlighed og flytter hjem til min mormor.
Min exkæreste har brugt omkring 5000 kr på en anden pige i mens vi var sammen, (lånt hende penge og købt julegave til hende)
Min lille bror forlader familien til fordel for en stofmisbruger.
Jeg tager en overdosis panodiler for at få noget hjælp. Hvilket ikke hjælper, det kostede bare halvandet døgn på sygehuset.
Alle mine veninder vender mig ryggen fordi de ikke kan overskue mine problemer, Undtaget en.
I slutning af januar og start februar går det nogenlunde,
Min lille bror kommer hjem igen for at få en chance mere.
Jeg tager på ferie med min far. Ferien ender brat da min far drikker for meget og sviner mig og hans søn til.
Min lille bror vælger at gå amok hjemme ved min mormor fordi det ikke går efter hans hoved og han er nu flyttet igen,
Er igen uvenner med ex kæresten fordi han stadigvæk ikke har fortalt mig sandheden.
Min mor står med regner på over 50.000 kr for det lort min lille bror har lavet og hun har ikke noget sted at bo.
Og stadigvæk ingen veninder der vil og kan snakke.
Jeg kan og vil snart ikke mere, Har hverken tid eller overskud til hesten lige nu, (Er glad for min part)
Hvordan kommer jeg op af det her sorte dybe hul som en eller andet idiot har gravet til mig? For jeg ved det snart ikke selv mere:-(
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.874
Jeg tror dog ikke at du skal forvente eller forlange, at dine veninder kan rumme så store tragedier, det skal man vist være et helt specielt menneske for at kunne - eller man skal være uddannet til det, og jeg tror at det er dét du skal satse på.
Få en aftale med din læge, og forklar ham/hende din situation. Måske kan han/hun hjælpe dig videre - ellers kan lægen i hvert fald fortælle dig, hvordan du kommer videre med professionel hjælp.
Jeg håber at du får god hjælp, så du kan komme videre/ovenpå.
jun 2008
Følger: 278 Følgere: 886 Heste: 7 Emner: 292 Svar: 2.113
Jeg ved godt vi ikke altid har været lige søde ved dig efter alt det her, og selvom du har sagt undskyld så er det bare som om du gav os skylden for det hele.
Jeg sagde du skulle få noget prof. hjælp, og det synes jeg bare ikke en veninde kan give. Du har været igennem alt for meget lort, hele dit liv, og det fortjener du ikke...
Vi vil bare have vores gamle Line tilbage. og selvom du måske ikke har overskud til Chapliz lige nu, så tror jeg også hun kan hjælpe dig til at komme videre. For jeg kan mærke hun savner dig, og din opmærksomhed, SELVOM hun har en rigtig sød part.
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 24 Heste: 5 Emner: 18 Svar: 1.493
Tough situations don't last, but tough people do alt muligt held og lykke herfra.
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3038 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Når man mister alt- Voksen emne- Langt