{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Når man mister lysten {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger, så har jeg mistet lysten til hestene, efter jeg fik aflivet min elskede felix smiley

jeg har slet ikke den samme gnist og lyst til at være sammen med dem som før han døde.....

jeg har hestene hjemme og har pt. en ældre hoppe på 18 og en hingsteplag på 1½

og de bliver naturligvis passet og plejet som før det er ikke lysten der driver mig smiley

andre der har prøvet noget lign.???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man mister lysten
  • #1   25. okt 2011 Så er så men nok bare i fasen man er i når man mister noget - om det er en kæreste der slår op, en veninde man vokser fra eller en hest der bliver aflivet.

Så skal du bare have regnet ud hvordan du kommer over tabet og videre smiley

Personligt så virker det bedst for mig at finde noget nyt... Dvs. ny kæreste, ny hest osv.

• #2   25. okt 2011 Ny hest skal jeg ikke have, medmindre noget lige står og mangler en lækker hingsteplag!

men ja du har nok ret, skal nok bare have tid til at sørge og komme over tabet!

• #3   25. okt 2011 hold pause fra det, er sikker på lysten kommet tilbage:)

• #4   25. okt 2011 ikke nemt at holde pause når jeg har hestene herhjemme...?

• #5   25. okt 2011 Jeg mistede lysten til at ride for et år siden, da jeg var kommet hjem fra efterskole med heste-linie. Jeg var rigtig ked af det, for red på det tidspunkt 2 heste og havde selv tre. Men jeg ville heller ikke bare sælge dem.. så hesten jeg red for min mor blev solgt, og makong, min egen pony som jeg red, lånte jeg ud i ½-1 år. Så jeg havde kun min gamle 3'er pony og min 3-års hingst tilbage, som jeg red nogle små ture på engang imellem.
    Jeg synes det var rigtig rart at få en lille pause, og har nu fået Makong hjem igen som jeg er ved at træne op igen, og det er bare super skønt smiley

Måske kan det være, at du også bare trænger til at få en lille pause fra hestene? smiley

• #6   25. okt 2011 det kan være der er nogle der har lyst til hjælpe dig med at passe dem og nusse om dem, så du kan få lidt "frihed". Siger selvfølgelig ikke at du bare skal glemme at du har hestene og kun tænke på dig selv. Men jeg fik hjælp af min mor til min pony så jeg kun havde en at tage mig af, så jeg ikke skulle gøre så meget. Det er jo heller ikke sjovt for hestene hvis man kommer ned i stalden, uden rigtig at gide det.

• #7   25. okt 2011 eddie min plag er nu sat til salg/bytte så jeg ikke skal tænke for meget over træning osv.... og den gamle skal have en ældre makker smiley

det lettede en smule...

• #8   25. okt 2011 nåe okay smiley

• #9   25. okt 2011 Jeg ved det ikke er nemt at holde pause, når du har to heste i forvejen, men jeg har prøvet det samme, bare ikke med heste:D Jeg var blevet træt af min håndbold og jeg gad bare ikke mere.. Jeg besluttede at holde en pause, på et halvt år, og da der var gået en måned, savnede jeg det bare så meget!! Jeg startede til det igen, men stoppede året efter efter en skade i mit knæ:/

Det jeg mener er at, du egentligt skal miste noget før du ved hvor meget du savner det.. Det lyder lidt koldt og følelsesløst, men du kan evt. udlåne hestene, og holde pause:D

Kommentér på:
Når man mister lysten

Annonce