Ska jeg købe hest eller ej? {{forumTopicSubject}}
Skal jeg købe en hest eller ej?!
Nogen syntes nok spørgsmålet er sindsygt... for alle heste glade folk vil nok gerne have en hest... men jeg har mine grunde...
Jeg er en pige der er super heldig, og super uheldig på samtid... Jeg må gerne få en hest når min mor og hendes nye kæreste flytter på landet.... det er jeg jo super heldig med.... men jeg er super uheldig fordi at så skal min hest jo stå hjemme, også mister jeg joh mine veninder ude på rideskolen.... Og ikke nok med det... er jeg jo super heldig med at have halv part på verdens dejligste pony... Monty.... Men... Han er jo som sagt en pony... og jeg bliver snart 14... og det vil så sige at jeg kun kan ride ham i 2 år hvis jeg købte ham... og det kan jo ikke betale sig! Det ville jo også være synd for ham... Men jeg vil ikke miste ham.... men jeg vil stadig gerne have min egen... Hva ska jeg gøre????!!!
sep 2004
Følger: 28 Følgere: 30 Heste: 3 Emner: 57 Svar: 614
Har faktisk et spørgsmål mere.... Monty er svær at ride....Men jeg har en halv lille søster... Som rider... Ville det være Dumt at købe Monty.... Også jeg red ham og lærte min halv lille søster at ride ham.. og når jeg så blev for stor kunne hun få ham? =S....
Ska jeg købe hest eller ej?