{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

Lidt sjove indlæg fra HG {{forumTopicSubject}}

Jeg har samlet lidt tråde sammen over en tid, og nogle af dem er sjovere end andre men her er lidt smiley

Over skrift: <b>Blev interviewet idag</b>
<b>Skrevet af:</b> *REB* Mathilde Stenild S 19-05-2008

OMG!:b

Så cykler jeg i skole her i morges, og da jeg så kommer ned på skolen får jeg så at vide at jeg skal stille min cykel på en pakeringsplads og ikke i cykelskuret, nånå tænker jeg bare xb

Da jeg så stiller min cykel der oppe kommer der 2 mænd fra 24 nordjyske og spør om de lige må stille mig et par spørgsmål, så siger jeg Æhhm, det ved jeg ikke?xD men så går ham der bare igang og spør Hvorfor holder du din cykel her idag? *BUM!* så vælter min cykel og jeg vender mig om og siger forhelved!xD nå men så svare jeg ham så Øhm, det ved jeg ikke?
så siger han Hvorfor ved du ikke det? jeg svare det fik jeg bare afvide af ham der nede? xD så siger han Er det fordi at der ikke er nok plads i cykelskuret? så svare jeg Øhm, det ved jeg ik ? så siger han Hvordan er det i "myldretiden" nede i cykelskuret så siger jeg det ved jeg ik, der er meget lidt plads o.s.v

Og så kan jeg ikke lige huske mere, men seriøst hvis det kommer i fjernsynet aften skriger jeg bare!, det var seriøst pinligt!xD
Men prøv lige at forstille jer mig komme der ned med snotted næse og tåre i øjne for jeg fik vind i øjne, så ligner sikkert en der tuder!xD

********************************************************************

Overskrift: <b> Er du ikke lidt behåret? :)</b>
<b>Skrevet af:</b> * Camilla&Thor *

Jeg kom hjem idag og lejligheden lignede bare lort, for at sige det mildt.
Jeg tog tidlere afsted idag end min kæreste og han sov da jeg tog hjemmefra, så jeg ringede selvfølgelig til ham for at høre hvad i alverden der var sket? (hundende er normalt kun i køkkenet og gangen når vi sover)

Han sagde så at jeg skulle spørge Dollar. -Dollar? (det ku jeg nok godt regne ud, hun har det med at bryde ind og lave ballade:)), hun svarer mig jo nok ikke når jeg spørger, så hvad er der sket skat?

Så fortæller han mig at han var vågnet og kunne mærke at der var en der lå ved siden af ham, så han tænkte at jeg nok ikke var taget i skole idag.. han tager så hånden hen til (som han tror er) mig og synes godt nok jeg er blevet meget behåret? Han siger så "Du er da vist blevet lidt behåret skat?" -Hvorfra Dollar så svarer med et snork. Han sprang op og flåede dynen af, hvor Dollar bare glor dumt på ham og lægger sig til at sove igen..

Hold kæft hvor jeg grinede da han fortalte det, det er sådan noget man altid ser på film og sådan.. smiley
Og hun lå nemlig på min plads.. sådan lige i midten/inderst smiley

Det er mors hund smiley

Det skal lige siges at Tulle stadig lå ude i gangen smiley


********************************************************************

Overskrift: <b>True flatwalk - how do I know? (sjovt)</b>
<b>Skrevet af:</b> Miss perfect 2 (Rådgiver) * Team TWH *

Haha, ja, jeg har så lige fundet ud af, hvordan jeg kan sige om det er en ægte flatwalk :oP

(Til de der ikke ved det, så er en flatwalk en 4 taktet, hurtig skridt, hvor der ingen rygbevægelse er.)

Idag skulle jeg ud at ride Dixie, og mens jeg striglede blev mine BH stropper ved med at falde ned, så det endte med, at jeg til sidst tog min BH af...
Da jeg så red ud, og fik sat Dixie i flatwalk, var det SÅ tydeligt hvornår hun gik den rigtigt.
Når mine bryster ikke hoppede overhovedet, var den ægte XD

Jeg kunne også mærke det i runningwalk, som er en hurtig version af flatwalk :oP


********************************************************************

Overskrift: <b>Kender I det? - oversvømmelse!</b>
<b>Skrevet af:</b> Miss perfect 2 (Rådgiver) * Team TWH *

Heysa!
Kender I det, at man tænder for vandet i badekaret, sætter proppen i, går nedenunder, glemmer alt om badekaret, og falder i søvn?
Man vågner så op til at det regner i køkkenet, og derefter farrer man op ovenpå og ser at der ligger 2 cm vand over hele badeværelsesgulvet! OG køkkengulvet...
Og når naboen så kommer hjem, hører man ham lige om der er sket noget hos ham - kommer med ind, og ser at 3/4 del af hans stuegulvTÆPPE sejler :o/
Hmm - naah - det kender I sikkert ikke!
Det håber jeg ihf ikke for jer - for er ikke spor fedt! XD

Men hvis nogle mangler en oversvømmelse, så bare ring til mig! Jeg gør det mod betaling af transport! XD


********************************************************************

Overskrift: <b>Emne: det er ikke engang fredag d. 13.</b>
<b>Skrevet af:</b> »SDL« Gnuen, Giraffen og Grisen !

Jeg tror jeg har haft den mest uheldige dag i mit liv (om end muligt ;b)
Jeg vågnede i morges kl. 11 overbevist om at jeg skulle et eller andet i dag, hmm fandt så ud af at det var mandag og jeg skulle arbejde kl. 16.
Jeg har mine gamle ridestøvler til salg også syntes jeg lige pludselig at jeg ikke kunne nænne at sælge dem, så måtte lige prøve dem igen for at se om jeg kunne passe dem, det ku' jeg så, men kunne så ikke få den højre af igen, overhovedet og jeg er alene hjemme fordi min mor er i svendborg, så jeg rendte rundt lidt med min højre støvle på. Så er jeg så så heldig at træde en tegnestift op i venstre fod - FEDT ! .
Skal selv komme på arbejde som er ca. 15 km væk fra hvor jeg bor, så cykler lige 5 km og tager bussen derfra - for mine eneste penge. Da jeg så kommer ud på arbejdet siger de at det først var næste mandag at jeg skulle arbejde - FEDT ! .
Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme hjem, for har kun 16kr og en busbillet koster 17 kr og min billet udløb kl. 16.15 og bussen går kl. 16.39. Så går ca. 5 km ind til byen på min stakkels gennemborede fod x) . For så kan jeg jo hæve penge i byen - men nej, mor har Sofies hævekort - ARGH!
Så må gå de sidste 5 km til min cykel, men beslutter mig lige for at købe en isvaffel til 16kr først og jeg bestiller skildpadde og jordbær for det er nemlig Sofies totale favorit is ;b også mega guf, da jeg så er kommet lidt væk derfra opdager jeg at jeg har fået vanillie og pistage - AAD ! Men ikke nok med det, jeg finder en femmer i lommen - det vil sige at jeg sagtens kunne have taget bussen alligevel. Gud hvor nederen, så jeg går de sidste 5 km til min cykel og cykler de sidste 5 km hjem og gud hvor er Sofie sur og træt nu !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt sjove indlæg fra HG
Kommentér på:
Lidt sjove indlæg fra HG

Annonce