{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

enlig færdig.. glædelse indlæg {{forumTopicSubject}}

må bare lige ud med min glæde...
de sidste 4 uger har jeg var sendt i aktivering på en kvæggård, det er enlig også fint nok da jeg er udlært landmand...
og det hele starter rigtigt godt, alle folk der ude er flinke søde og rare, og sjove.

efter den første uge, tager fodermesteren så på ferie, så nu skal jeg i 2 uger arbejde med de 2 ukrariner der er der ude, og jeg tænker yes, for den ene ser faktisk skide godt ud, og virkede flink..

Men men efter nogle få dage, begynder han så og rette helt vildt på mig, og kommer med det væreste gang ævl om hvordan man skal passe kalve, fx at de ikk skal have ret meget af det vigtigte mælk, og at de ikk må sutte på mine finger fx, for så vil de ikk drikke selv, og kan ikk rigtigt forklare ham at jeg VED hvordan man passer kalve, da jeg har gjort det MANGE gange før, og har haft det fulde ansvar for kalve før. nå pyt. lad ham går med den ide hovedet...

her de sidste 14 dage har jeg skulle møde kl 4 om morgen, og har bare ikk kunnet falde i søvn om aften, så 14 dage med for lidt søvn, er ved at have taget rimelig hårdt på mig.

Så i mandags kommer fodermesteren så tilbage på ferie, manden er 35-40 år, gift og har børn, og manden begynder næsten med det samme og forsøge og flirte med mig... AAADDD tænker jeg bare, og han forstår bare ikk et nej, en kold skulder eller noget som helst...

men i dag kl 10 var jeg færdig med at arbejde der ude, så er bare så GLAD GLAD GLAD, ingen flere dumme ukrainer, ingen klam fodermester, og enlig forhåbenlig noget ordenlig søvn jubbiii

sorry måtte bare lige ud med det... syntes det er så skønt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  enlig færdig.. glædelse indlæg
Kommentér på:
enlig færdig.. glædelse indlæg

Annonce