{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Hvorfor er udfordringer sjove? {{forumTopicSubject}}

Jeg forstår det ikke. Hvorfor kommer der hver eneste dag en masse indlæg hvor folk søger udfordringer eller tilbyder udfordringer? Hvorfor? Der er jo alligevel ikke nogen der gider stemme i alle de udfordringer.

Det eneste der sker er at de bliver efterfulgt at en frygtelig masse índlæg hvor folk søger stemmer til deres udfordringer. Hvis det var så sjovt med de udfordringer ville folk nok stemme af sig selv?

Bliver stemmerne ærlige når man køber stemmer (du stemmer hos mig og jeg stemmer hos dig) eller ligger dte lidt i luften at man naturligvis stemmer på den man bytter med?

Så alle jer der aktivt udfordrer: Hvorfor gør i det? Stemmer i selv (i andre udfordringer end dem i aftaler at bytte med)?

Bør vi afskaffe udfordringerne helt når der alligevel ikke er nogen der stemmer frivilligt?

Hvad er jeres mening?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er udfordringer sjove?
  • #1   10. sep 2005 syntes ikke helt du har ret!! der er mange der stemmer friviligt!! det gør jeg da..

  • #2   10. sep 2005 jeg stemmer tit i udf. dem der laver indlæg gør vel bare opmærksom på sig selv jeg synes faktisk at det er meget skægt.

  • #3   10. sep 2005 I svarer ikke på mit spørgsmål. Hvorfor er det skægt? Hvorfor er det nødvendigt at bytte stemmer hvis der er så mange der stemmer frivilligt?

  • #4   10. sep 2005 hvorfor er det skægt.. ja det er et godt spørgsmål.. jeg ved det ikke,, men det er det bare!
    hvis der kun er en dag inden de udløber og man ikke føre så spørg man om folk ikke vil stemme i dem.. og så kan man jo bare håbe på at de stemmer på ens hest


  • #5   10. sep 2005 Dorthe jeg syntes du skal oprette dette indlæg i aften, så er jeg sikker på du for svar.. det er svært at køre en diskution om morgen

  • #6   10. sep 2005 Jeg går da ud fra, at alle stemmer fair i udfordringer (nej... jeg ville ØNSKE de gjorde).
    Så når der kommer et indlæg med bytning af stemmer i udfordringer, ja så burde det give sig selv.

    Men hvis det nu var muligt kun at hente ekstra udfordringer (og at man kun automatisk fik én pr. hest pr. uge) så ville der nok ikke være så mange indlæg om emnet, for så var folk mere villige til at stemme.

    Udfordringer er vel sjove fordi de fleste har lidt konkurrenceblod i årene. Eller også så er det fordi vi keder os....


  • #7   10. sep 2005 jeg tror også det er en nem måde at komme til at tale sammen på hvis ikke man har noget andet, og man får set de andres heste.

  • #8   10. sep 2005 B1: jeg tror du har ret

  • #10   10. sep 2005 Jeg synes i hvert fald ikke at de skal udryddes! Hvis de blev det ville det jo blive enormt ensformigt herinde! Og helt ærlig, jeg tror altså at alle folk stemmer frivilligt, også selv om det er sådan noget med at "bytte stemmer" (det gør jeg da i hvert fald!)...

  • #11   10. sep 2005 Jeg syntes det er sjovt at have udfordringer i gang, lige som ved stævner er det meget mere fedt at vinde en 1. plads end en 2. plads smiley
    Derudover syntes jeg at der er aaalt for mange udfordringer i gang på samme tid. Man skulle kun have lov at have en om ugen per hest hvis det stod til mig.
    Så syntes jeg også at det er utrolig dårligt med de indlæg hvor folk stemmer på hinandens heste frem for den der egentlig er pænest........


  • #12   15. sep 2005 jeg syntes udf er sjove fordi at man finder ud af hvilken en af pony'erne der er pænest eller sødest.........jeg syntes man må have alle de udf man vil......jeg stemmer i mange udf.........en dag kedet jeg mig så jeg gik op hvor der står udf også stemte jeg i 150 udf......så i skal ikk sige at folk kun gør det i TVANG!!

Kommentér på:
Hvorfor er udfordringer sjove?

Annonce