{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Flytte over til min far ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Jeg er i en lidt vanskelig periode for tiden. Jeg bor hos min mor ( min mor og far er skilt, men de er ikke uvenner eller noget) men min mor og jeg kan ikke så godt sammen mere.. vi skændes hele tiden over småting og det påvirker hverdagen en del.

Har tænkt lidt om jeg skal flytte over til min far i et par måneder og så kan både min mor og jeg få lidt luft fra hinanden. Selvfølgelig kan jeg stadig se hende lidt i weekenderne,.. Men hvad ville i gøre? Og de skænderier mig og min mor har, de sårer meget, for vi begge får sagt noget lort til hinanden smiley

Min far har en ny kone og de har 4 børn sammen, så ved ikke om der er plads til mig.. men vil i ikke give jeres mening om hvad der er smartest at gøre ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytte over til min far ?
  • #1   7. jan 2008 Ville jeg helt klart også gøre.
    Ville gøre det samme hvis det ikk var fordi jeg ikk kender min far smiley
    de mødre kan være svære at leve med, man skulle have dem fra hvalp så man kunne opdrage på dem smiley

-Nadja

• #2   7. jan 2008 hvis jeg skal være ærlig er det ikke sikkeret det lige er det der er løsningen for tror du ikke det vil blive sådan med din far eller hans kone hvis du kom til at bo der hver dag??? jeg kan godt forstå det er træls du ikke kan enes med din mor.. men det er også ærgeligt hvis du ødelægger dit forhold til din far fordi du troede det ville blive bedre der. men dete r jo ikke sikkert det vil blive sådan...

• #3   7. jan 2008 Jeg syntes du skal tage en snak med din mor om det først, om der er en chance for at i kan give hinanden luft derhjemme.
    Hvis det ikke er muligt, så hvis din far og mor er ok med det, så er det nok en god mulighed, at flytte over til din far.
    Hvis du altså kan godt med hans andre 4 børn, ellers bliver det måske lige så træls at være der i længden.

• #4   7. jan 2008 moin mor sagde selv om jeg ikke kunne tage væk.. Men vi har prøvet at snakke om det mig og min mor, men hun truer med at sende mig til kommunen. Hun bliver meget nemt hysterisk min mor .

Men tror også jeg vil ringe og høre min far om hvad hun synes .

• #5   7. jan 2008 Jeg ville tage en snak med begge mine forældre...det er jo lidt svært, sådan at sætte sig ind i din situation, men hvis du snakkede med dig mor, om hvordan du har det, kan det være at i begge to kan gøre en indsats for at ændrer den daglige tone.. det er jo ikke nemt at være teenager, og det er jo ikke sikkert at det bliver nemmere hos din far. Hvordan har du det med dine stedsøskende. for kunne det ikke også måske blive belastende at bo sammen med dem?

• #6   7. jan 2008 har baresnakket med min mor om det så mange gange, men vi skændes alligevel næste dag igen smiley

Jeg har det fint nok med minestedsøskende, de er 4 og 6 år og de to mindste er lige født.. men ved ikke lige hvad der er klogest .

• #7   7. jan 2008 når din mor føsrt vil sende dig til komunen så ville jeg nok flytte

• #8   7. jan 2008 sorry.. nåede ikke at læse indlægget lige før mit.. så ville jeg flytte.. hvis hun siger sådan har hun heller ikke fortjent at have dig boende smiley

• #9   7. jan 2008 men føler med dig.. det må godt nok ikke være en rar situation at være i

• #10   7. jan 2008 det er iorden...

men nej det er ret hårdt at få såddanne ting at vide af sin mor, og det sker flere gange i ugen. Så ville bare håbe at det kunne hjælpe at komme lidt væk .

Kommentér på:
Flytte over til min far ?

Annonce