Flytte hest til usa {{forumTopicSubject}}
Er her nogen der ved hvad det koster? Her tænker jeg på hvis man vil flytte der over 1 år som working student og vil have en hest med.
Er her nogen der ved hvad det koster? Her tænker jeg på hvis man vil flytte der over 1 år som working student og vil have en hest med.
Spar penge på din forsikring
okt 2010
Følger: 1 Følgere: 9 Emner: 34 Svar: 1.262
apr 2005
Følger: 25 Følgere: 145 Heste: 35 Emner: 12 Svar: 41
Så tænker ikke det er blevet billigere
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 134 Svar: 1.695
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 99 Heste: 5 Emner: 25 Svar: 707
maj 2021
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 65
Det næste er, økonomien - har man pengene på kontoen, og ikke lige ved hvad man ellers skal bruge dem til….men aldrig tage lån for noget som trods alt er hobbybaseret.
Og så ville jeg også lige tænke mig om mht friheden i USA. Du skal over for at være working student - så du har nok rigeligt at se til i din nye hverdag. Og hvad nu hvis du fik et tilbud om 3 måneder i Wyoming eller Wellington eller Hawaii - så er du altså bare lidt mere “fri” til at flytte rundt, og til at opleve landet når du nu er der.
Så hvis det var mig, så ville jeg ikke udsætte min hest for sådan en tur bare pga et år. Jeg ville prioritere mig selv og min frihed til at opleve et fremmed land uden en hestetrailer på slæb. Og havde jeg penge som brændt i lommen, så ville jeg sætte min hest ned til min berider i et år og lade den blive uddannet, fremfor at give den en tur på økonomiklassen i et fly.
Rigtig god tur over there - det bliver helt sikkert en fed og lærerig oplevelse.
Mvh Charlotte
jan 2007
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 134 Svar: 2.290
Én ting er, hvad det koster i kroner og amerikanske dollars. Penge kan man altid tjene nogle flere af. Men hvis det at hesten rejser med, er på bekostning af nogle oplevelser, som man kun har én chance for i livet... Der kan jeg godt følge, hvor Charlotte vil hen, og jeg ville personligt ikke selv være bundet af en hest, mens jeg udlever min livsdrøm om at arbejde og rejse i USA. Det sidste er der kun dig selv til at kunne afgøre.
Jeg kan afsløre, at der i forvejen er masser af heste i USA. Og der er også heste i Danmark, til når/hvis du skulle komme tilbage igen.
apr 2023
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 8
Jeg tror din tur til USA kommer til at gå fint.
jan 2007
Men jeg er heller ikke bekymret for hans ve og vel. De flyver jo heste hver dag, så det skal han nok også kunne klare.
Flytte hest til usa