Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad her i fundet tid til, i de her tider.....
  • #1   17. mar 2020 Jeg er igang med at indrette et kontor i vores nye hus. Når det projekt er overstået, så skal jeg have pudset sadler og hovedtøj. Endnu et værelse skal ryddes op og sættes i stand. Haven trænger til en alvorlig overhaling (fjerne ukrudt, slå græs, fælde træer, flise store bunker grene, lægge fliser, lave et bed med bassin og springvand, osv.). Derefter skal der laves en overdækket terrasse og måske endnu en kattevoliere. Vi burde også få lavet to garager, men det må vi lige se, om finanserne rækker til. Nå ja, og så arbejder jeg jo hjemmefra samtidig, så min tid er mere end fyldt ud kan du nok høre smiley

• #2   17. mar 2020 Jeg har indrettet mig med hjemmekontor, og hygger med kaffe og snakker i telefon den ganzen Tag og sælger varer til landbruget.

Klokken kan næsten ikke hurtigt nok blive 16:00, så jeg kan komme ud til dyrene. Jeg rider en tur på en af hestene, på skift og snakker med mine elskede køer.

Vi har 200 sortbrogede Holstein-køer, men deriblandt er også et par farisæere, en enkelt Rød Dansk Malkerace og to Rødbrogede Holstein. Den ene af de to rødbrogede fik i søndags den dejligste lille kviekalv. Der kommer kalve hver dag, men det er bare hyggeligt, når der kommer en lidt anderledes en smiley
    Den bliver kælet med hele tiden, så den bliver med stor sandsynlighed det vi kalder en hjørnekalv. En hjørnekalv er den der bliver mest kælen, fordi man kæler med den hver gang man går forbi dens hjørne smiley

profilbillede
  • #3   17. mar 2020 Hvor er det fint smiley
    Jeg er semi-selvstændig med primært læderting og har lige fået to bestillinger ind, så det er jo dejligt smiley Lige pt. arbejder jeg på at lave en lille godbidstaske færdig som bare skal sælges når jeg har syet det hele sammen smiley
    Jeg arbejder ellers i en brugs og skal arbejde som normalt, men har kun nogle timer om ugen så jeg kører på som sædvanligt.

profilbillede
  • #5   17. mar 2020 Min hverdag er mere eller mindre uændret. Dog i stedet for fysiske forelæsninger, får vi dem digitalt. Jeg skal stadig læse og skrive projekt, som jeg plejer. smiley

• #6   17. mar 2020 Hverdagen her er stort set uændret.
    Jeg er sygemeldt/på jobafklaringsforløb, så jeg går hjemme.

Får tiden til at gå med rengøring, læse, se serie/film, spille sims og øver mig i at hækle. Og så går jeg tur med vores hund (lykken ved at bo på landet med lange grusveje), og passer ponyen :).

• #7   17. mar 2020 Ak, jeg går på arbejde. Og så passer jeg det jeg skal i stalden.. Ellers nusser jeg rundt derhjemme med vasketøj og rengøring.. Indtil på fredag, der kommer det nye DOOM ud, så DET skal jeg bruge mange timer på :b

Og så sukker jeg over en ny sofa, som allerede var sat i planerne.. Men det må vente lidt.. Heldigvis fik vi da ikke smidt den gamle ud endnu.. Det havde været kedeligt :b

• Peter  L
    Peter L Tilmeldt:
    okt 2018

Følger: 12 Følgere: 1 Svar: 3
    #8   17. mar 2020 Har bare kedet mig de sidste mange dage.... Har handlet herinde for første gang: http://bit.ly/Køb-dagligvarer-online

Det er dejligere også behøver man ikke at udsætte sig selv for smitterisiko....

• #9   17. mar 2020 Ikke så meget andet, jeg sidder hjemme og arbejder, så den eneste ekstra tid jeg har, er den sparede transporttid smiley

Jeg synes dog at det kræver en del arbejdsmoral, at sidde her hjemme og arbejde, da min mand er hjemmegående....

• #10   17. mar 2020 Jeg har længe tænkt, at jeg skulle have lavet min barevack pad om til "lammesadel", så det har jeg endelig fået gjort smiley

profilbillede
  • #11   17. mar 2020 Sikke et flot armbånd! tager du i mod bestillinger?
    Nurh en nuttet kalv!
    Her hjemme er der intet der er anderledes end normalt, vi går begge på arbejde som vi plejer, går med hunden, passer hus (rengøring, oprydning, tøj vask, opvask osv) og passer min part 3 gange om ugen, så alt er som det plejer.

• #12   17. mar 2020 Jeg har mange drømme for hvad jeg gerne vil nå i denne tid hvor jeg sparer transport. Lige nu mærker jeg det mest i at jeg sparer transporttid og at mine jobs er lukket (mentor, eksamensvagt og jeg blev seriøst ansat som lærervikar samme dag som de lukkede skolerne). Jeg har ekstra tid til rideture og generelt ponytræning, det er lækkert! Jeg kan heldigvis cykle i stalden og stalden er lille. Det sætter jeg enormt meget pris på. smiley Jeg vil gerne lave SÅ mange projekter, og de første er endt med at være småting som en bosal-kæberem ud af rester og funktionel flettet pynt på nogle rebgrimer. Jeg vil også gerne læse både hestebøger og skønlitteratur. Jeg har dog stadig virkelig mange opgaver på studiet, og min undervisning er enten online, eller omlagt til hjemmearbejde og vejledning. Det er liiige med at holde koncentrationen indimellem. Men det er da betydeligt nemmere at holde pauser når det er herhjemme, det er bare lige med at holde pauserne korte hehehe hov smiley

profilbillede
  • #13   17. mar 2020 Jeg er ved at strikke en cardigan med bærestykke.

profilbillede
  • #15   18. mar 2020 Kan desværre ikke dele billede. Men mit liv er pænt meget en osteklokke af:
    - Skrive eksamensopgave
    - Netundervisning
    - Passe min Zindi (min fjordhest)
    - Gøre rent
    - Tælle ned til min kommende ridehest forhåbentlig kommer til verden oppe hos min veninde i Midtjylland.

Og så selv eat, sleep repeat. ??

• #16   18. mar 2020 Hej Maria.
    Ja, jeg laver også på bestilling, du kan se min hjemmeside Www.Gsjensen.dk
    Hilsen Gitte

• Helle A
    Helle A Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 39 Svar: 183
    #17   19. mar 2020 Min hverdag er ikke ændret særligt meget. Jeg arbejder hjemme i stedet for og har stadig meget travlt, så får udnyttet tiden og skal heldigvis ikke tænke på transport og at jeg skal være hjemme på et bestemt tidspunkt.

Jeg forsøger at stå op som normalt og tilrettelægger ellers min dag så det passer med hunde og heste. Så f.eks i dag har jeg arbejdet fra kl 6 til 17, afbrudt af en pause i morges hvor hundene blev luftet og jeg fik ordnet boks mv i stalden.

Jeg regner dog med, at denne tid vil gøre at jeg når de hængepartier jeg ellers har. For arbejder mere effektiv da jeg ikke har lige så mange forstyrrelser.

Kommentér på:
Hvad her i fundet tid til, i de her tider.....

Annonce