{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Hvad læser I her i juleferien? {{forumTopicSubject}}

Læser I/har læst/vil læse noget bestemt her i juleferien? (: .. Måske kan vi inspirere hinanden? (:

Er selv i gang med Merrick af Anne Rice, som er nr. 7 i hendes vampyr krønike serie, og derefter har jeg tre bøger, som jeg har fået i julegave, jeg gerne vil i gang med (dog ikke samtidigt) : Mørkets Brødre og Kampen i The Vampire Diaries serien af L.J. Smith og Levende Død I Dallas (True Blood serien) af Charlaine Harris (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad læser I her i juleferien?
  • #3   25. dec 2010 Har lige fået nogle nye bøgger igår som jeg skal igang med at læse:-)
    Det er en serie og de 3 bøger hedder:
    Det år hestene kom
    Hestene i folden
    forårets bål

er skrevet af Mary Mackey og tror de er lidt ala Jordens børn, da det handler om tidsalderen 4300. f. kr.

glæder mig til at læse dem:-D

• #4   25. dec 2010 Er næsten færdig med Forårets bål af Mary Mackey smiley

• #5   25. dec 2010 Jeg har fået hele vampire Diaries i julegave, så det er mit læseprojekt ;D

• #6   25. dec 2010 Anni: Er den god???

• #7   26. dec 2010 Jeg læser p.t. "The Host" af Stephanie Meyer. smiley Dog er jeg lidt over halvvejs færdig allerede... og bagefter står den på første bog i serien "Vampire Diaries". smiley

Hvis den er god, vil jeg sandsynligvis på biblioteket og låne nogle flere... ellers går jeg igang med at genlæse Heidi Møllers "Den Kompetente Rytter"; en fantastisk bog om rytterpsykologi, jeg læste for nogle år siden og har ønsket mig at eje lige siden da, indtil jeg fik den i julegave i går aftes. smiley

• #8   26. dec 2010 The Vampire Diaries er rigtig gode smiley Har nummer 1-5 og læst dem smiley
    Er selv i gang med en ret ny bog der hedder Nightshade - Natskygger af Andrea Cremer. Oversættelsen er ikke så god (og det kan jeg sige selvom jeg ikke har læst den originale) for nogle af sætningerne er ikke rigtig sammenhængende, og når man så oversætter dem direkte til engelsk giver de fuldstændig mening (Jeg er en freak, det ved jeg)
    Men bogen er virkelig god, og har allerede læst de første 293 sider. Glæder mig bare ikke til jeg er færdig. Men så står den på Nattens Hus af PC. Cast & Kristin Cast, og Skønne Ondskab af Rebecca James. Og så måske Twilight eller The Host/Vandrende Sjæle ;D I'm quite busy smiley

• #9   26. dec 2010 Jeg er lige pt startet på Harry Potter serien på engelsk, så der er nok at gå igang med. smiley også har jeg fået bogen City of bones i fødselsdagsgave så det er den næste gang smiley

• #10   26. dec 2010 ¤ Stald Esmann ¤ og Kijofreg (Kai-djo-freg)
    Så blev jeg færdig med Forårets bål. Synes de alle tre er gode, men bliver alle en smule kedelige i midten, men det kommer man hurtigt over smiley
    Den første bliver straks mere spændende, når Marrah bliver taget til fange af nomaderne.. Men ja, slutningen af hendes rejse og mens hun bare venter på Stavan i Shara, er den ret kedelig.. Bare læs videre, men du skal vide at når du er færdig bliver du også nødt til at læse 2'eren og 3'eren smiley Specielt 1'eren slutter på et meget spændende tidspunkt smiley

• #11   26. dec 2010 Hmm jeg har jo en masse at gå i krig med:

- The Da Vinci Code (og efterfølgere) af Dan Brown
    - Den Udvalgte, & Kærlighedens bog af Kathleen McGowan
    - Evermore (og efterfølgere) af Alyson Noël
    - Jordens søjler (og efterfølgere) af Ken Follett
    + andre smiley

Og så vil jeg gerne læse:
    - Sagaen om Ulvens folk (og andre i seiren) af ægteparet W. Michael og Kathleen Gear
    - Bøger af Anne Rice
    - The Narnia Chronicles af C. S. Lewis

+ en masse andre, så jeg har nok at gå i gang med smiley

• #12   26. dec 2010 Ps.
    Jeg har da også nogle Pony & co, Sigge, Heartland, Anika, Britta, Chestnutt Hill, & andre hestebøger jeg gerne vil læse (og mangler af læse) smiley Jeg synes de hestebøger er så søde og får mig til at tænkte lidt tilbage på da jeg var lidt yngre og stadig var den lille glade hestepige (jeg er jo desværre ikke 9 år længere. Øv bøv smiley )

• #13   27. dec 2010 Nej, vel? smiley

• #14   31. dec 2010 Har læst "dræb ikke en sangfugl" af Harper Lee.
    Dejlig historie, og fantastisk sprog smiley

• #15   2. jan 2011 Jaer, den fanger rigtig smiley
    Bare synd hun ikke har skrevet andet smiley

Kommentér på:
Hvad læser I her i juleferien?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce