362 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Den der gode følelse af glæde og succes i hverdagen :-) Den der gode følelse af glæde og succes i hverdagen :-)

Hej Hg.
Jeg ligger nu i sengen og er på vej ind i drømmeland, og det der fylder, og har fyldt det meste af dagen er den fantastiske spring træning med Tindur hvor vi for første gang har skulle springe rigtig selv, og klare os selv, to nybegyndere. Og så får man det lavet således at man får tilpasset det hele, at det bare kører, uden store fejl e l. Og at alle de tanker man havde i baghovedet mht. Refusioner, fald osv blev gjort til skamme. Det at man så tydeligt kunne mærke hestens usikkerhed nogle gange, men at en selv fik styrket ham så han på trods, valgte at springe med succes smiley Det er bare en fantastisk ting som jeg kommer til at leve længe på smiley den hvor man bare kan mærke ham så tydeligt, at man nærmest er et.

Det er nok flere af jer der kan genkende det jeg taler om! smiley smiley så fortæl om jeres træning hvor I nærmest var et og hvor du fik din hest til at overkomme sin usikkerhed i et eller andet smiley

Mvh TT

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den der gode følelse af glæde og succes i hverdagen :-)
  • #2   8. jul 2017 uhh jeg har haft mange af de succes følelser smiley bla.

1. gang jeg kunne longere og have ham løs efter vores lille "ulykke" (han begyndte at stejle over en når man trænede ham fra jorden)

Efter mange års hårdt arbejde, og hesten første gang dansede en pioutte sammen med mig smiley

ELLER vores første springstævne i 4 år, som jeg var tæt på at opgive, men Sam viste mig simpelthen vej, og vi fik en super runde sammen smiley

det er bare få at mine små solskins historier smiley

• #3   8. jul 2017 Jeg er glad hver eneste gang jeg rider
    Alt anden omgang køre for mig på rutine.

Indrømmet den lykke ting du skriver om hade jeg med Augusta og det høre fortiden til her....
    Og er ikke noget man kan købe eller få forærende sådan her og nu..

Jeg er glad for at læse om din optur eller hvad sådan noget kaldes
    VH Annette

• #4   8. jul 2017 Da jeg kunne ride Cantaro ud på tur rundt i villa kvarteret, uden de store komlikationer

• #5   8. jul 2017 Hvor er det dejligt, at det går så godt for jer!

På min hoppe, Destiny, er det så tydeligt at mærke, hvor meget hun stoler på mig. I situationer hvor hun bliver meget bange, der lukker hun ned for sit 'løb væk' instinkt, og venter på, at jeg på en eller anden måde får hende ud af den situation, som hun ikke kan lide. Det føles helt vildt specielt, når det sker.

På samme måde kan man også mærke hendes tillid, nu, hvor vi er begyndt at ride lidt terræn. Hvis hun tvivler en smule på, hvorvidt hun tør, så stoler hun på, at det ikke er farligt, når man opmuntrer hende lidt. Jeg bliver tit imponeret over hvor cool hun er smiley

• #6   8. jul 2017 Amalie - jeg håber at med tiden så vil jeg være der med Tindur. Men siden han er SÅ nervøs af sig, så er det ikke noget der er en selvfølge. Rocky derimod har et andet sind, og ham regner jeg med at "få mere" ud af smiley

Mvh TT

• #7   8. jul 2017 TT - Tindur kan vel sagtens nå det endnu - det kan være, at han stadig mangler at blive lidt mere 'moden' i hovedet? Han er vel heller ikke så gammel igen, så vidt jeg husker? Destiny var også nervøs, da hun var yngre, men på det punkt har alderen gjort noget godt for hende. Men igen - heste er jo så forskellige, det er jo også noget af det, der er sjovt ved det! Det er da super spændende, at Rocky minder så lidt om Tindur mht sindet smiley

• #8   8. jul 2017 Han bliver 7 år om nogle måneder smiley men han har blevet en lille smule roligere..det er dog ikke ret meget.. smiley men lidt har også ret smiley så der er jo håb smiley

Mvh TT

Kommentér på:
Den der gode følelse af glæde og succes i hverdagen :-)

Annonce