STRs Ponyrytterre! :D

STRs Ponyrytterre! :D

Medlemmer: 10
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
708 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Bevar den gode tone. Bevar den gode tone.

Først vil jeg gerne takke for hvor meget bedre vi på Struer er blevet til at holde den gode tone, og at jeg syntes vi er kommet langt, men desværre er nogle af os igen faldet tilbage i en dårlige rille, og det syntes jeg vi sammen skal have rettet op på :-)!

Nu hører jeg nemlig igen rygter, og historie om at folk igen ikke opføre sig ordenligt på STR (Nævner ingen navne). Og denne gang er det ikke de voksne der er problemet, men os, børn. Derfor vil jeg endnu engang godt bede om at folk holder en pæn tone, snakker ordenligt om hinanden og deres heste osv., og lige huske jer på det er deres heste og ikke jeres!

Hører jeg om det her en gang til, bliver jeg sgu' nød til at tage det op med Stine, da det ikke kan passe at folk ikke kan opføre sig ordenligt.. Da det ikke kan passe at man som f.eks. 12-årig stadig ikke har fattet (Selv efter mange diskussioner) at man skal opføre sig ordenligt. Har man en mening om nogen, deres ridning, heste osv. så holder man den for sig selv smiley Det skal ikke gå ud over at andre at man f.eks. selv har en dårlig dag, eller at man f.eks. ikke lige syntes den person er ens favorit.

Selvfølgelig behøves man ikke at kunne lide alle lige meget, men jeg syntes bare det er vigtigt at vi husker på at heste er som børn for mange, og det derfor gør meget ondt hvis man siger at den hest ikke kan noget, er dårlig, grim osv.

Håber det gav lidt og tænke over, og jeg håber det vil give en bedre stemning på rideskolen smiley
Husk alle skal have lov til at være der, både elevryttere, private, springryttere, westernryttere, dressurryttere, unge som gamle osv.

Det er absolut ikke for at lege pernitten gryn eller noget, men jeg mener blot at der skal være plads til alle på STR, og ikke blot til et par få smiley og har man noget man gerne vil have taget op, er man meget velkommen til at skrive til mig, eller snakke med mig - hvad end der nu er nemmeste :-)!

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bevar den gode tone.
Kommentér på:
Bevar den gode tone.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce