Bevar den gode tone. Bevar den gode tone.
Først vil jeg gerne takke for hvor meget bedre vi på Struer er blevet til at holde den gode tone, og at jeg syntes vi er kommet langt, men desværre er nogle af os igen faldet tilbage i en dårlige rille, og det syntes jeg vi sammen skal have rettet op på :-)!
Nu hører jeg nemlig igen rygter, og historie om at folk igen ikke opføre sig ordenligt på STR (Nævner ingen navne). Og denne gang er det ikke de voksne der er problemet, men os, børn. Derfor vil jeg endnu engang godt bede om at folk holder en pæn tone, snakker ordenligt om hinanden og deres heste osv., og lige huske jer på det er deres heste og ikke jeres!
Hører jeg om det her en gang til, bliver jeg sgu' nød til at tage det op med Stine, da det ikke kan passe at folk ikke kan opføre sig ordenligt.. Da det ikke kan passe at man som f.eks. 12-årig stadig ikke har fattet (Selv efter mange diskussioner) at man skal opføre sig ordenligt. Har man en mening om nogen, deres ridning, heste osv. så holder man den for sig selv Det skal ikke gå ud over at andre at man f.eks. selv har en dårlig dag, eller at man f.eks. ikke lige syntes den person er ens favorit.
Selvfølgelig behøves man ikke at kunne lide alle lige meget, men jeg syntes bare det er vigtigt at vi husker på at heste er som børn for mange, og det derfor gør meget ondt hvis man siger at den hest ikke kan noget, er dårlig, grim osv.
Håber det gav lidt og tænke over, og jeg håber det vil give en bedre stemning på rideskolen
Husk alle skal have lov til at være der, både elevryttere, private, springryttere, westernryttere, dressurryttere, unge som gamle osv.
Det er absolut ikke for at lege pernitten gryn eller noget, men jeg mener blot at der skal være plads til alle på STR, og ikke blot til et par få og har man noget man gerne vil have taget op, er man meget velkommen til at skrive til mig, eller snakke med mig - hvad end der nu er nemmeste :-)!
jun 2011
Følger: 140 Følgere: 137 Heste: 13 Emner: 37 Svar: 771
feb 2010
Følger: 76 Følgere: 95 Heste: 9 Emner: 91 Svar: 1.288
dec 2009
Følger: 87 Følgere: 75 Heste: 4 Emner: 56 Svar: 442
Men det er desværre lidt det der er ved at ske er jeg bange for, samtidigt med man måske lidt udelukker nogle ryttere bare fordi de ikke er stævnetossede, eller bare ikke har råd til det fedeste nye udstyr osv.
Der skal være plads til alle :-)!
Desvære så er det vigtigt vi får rettet op på det her i første forsøg, for et problem mere, og Stine ville flytte. Så det er derfor jeg vælger at tage det op
feb 2010
Følger: 76 Følgere: 95 Heste: 9 Emner: 91 Svar: 1.288
jun 2011
Følger: 140 Følgere: 137 Heste: 13 Emner: 37 Svar: 771
feb 2011
Følger: 310 Følgere: 291 Heste: 4 Emner: 42 Svar: 225
feb 2011
Følger: 39 Følgere: 34 Emner: 6 Svar: 26
Bevar den gode tone.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside