{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.254 visninger | Oprettet:

Skal jeg gøre noget ved det? {{forumTopicSubject}}

Godaften piger (og eventuelle drenge).

Jeg har simpelthen brug for hjælp.

For en uge siden var jeg i byen med et par veninder og mødte ham her fyren. Jeg tog med ham hjem og vi havde det rigtig hyggeligt. Han var sød, hentede vand og så videre. Han sagde, ligesom mig selv, lige fra starten af at han ikke skulle have en kæreste, da ham og hans eks (gennem 3 ½ år) slog op to måneder siden. Det var også helt fair, jeg ville bare gerne have det sjovt og var helt enig.

Nå, men vi havde det rigtig hyggeligt på trods af en aldersforskel, der var lige i overkanten af hvad jeg ellers ville gøre. Vi snakkede virkelig godt sammen og alt andet var også bedre end gennemsnittet. smiley Jeg fik hans Snapchat, men ikke facebook. Selvom jeg normalt ikke er typen, der åbner op for hurtigt så snakkede vi også om dybere ting end man ellers lige gør i den situation. Jeg fortalte, hvor dårlig en kæreste jeg i er og kom måske til at blive en lille smule selvkritisk.

Dagen efter følger ham mig til stationen så jeg kan komme hjem. Da vi siger farvel giver han mig et knus, siger tak for i går og siger; "Du skal nok gøre en rigtig heldig dreng glad, når du selv føler dig klar til det."

Normalt er jeg ikke typen, der får følelser for folk sådan hurtigt, men i det her tilfælde er det helt anderledes. Vi snakkede så godt sammen, han var så sød ved mig og så den kommentar der. Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre?

Skal jeg skrive til ham eller skal jeg bare komme videre og glemme ham? For han virker virkelig dejlig, men han er lige nogle år ældre, bor langt væk og sagde jo selv at han ikke skulle noget seriøst lige nu. Jeg ved ikke om jeg ligefrem vil være kærester med ham, men jeg vil bare rigtig gerne ses med ham igen!

What to do? Håber I gider hjælpe!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg gøre noget ved det?
Kommentér på:
Skal jeg gøre noget ved det?

Annonce