Hvad skal jeg gøre? {{forumTopicSubject}}
Jeg har i oktober købt ap hos en spiller
Købte 2000 for 20 pas.
Jeg nåede at bruge 500 ap, men desværre blev jeg indlagt, da jeg var gravid. Mit barn var ved at blive syg og jeg måtte derfor have akut kejsersnit og føde min dreng for tidligt. Vi har derfor været indlagt i flere uger.
Jeg er nu begyndt at spille igen, og har en avlspartner.
Vi har fået en spiller til at oprette hold til os, spilleren er den spiller jeg har købt ap af.
Spilleren har kontaktet min partner, og tilbudt at vi måtte købe 1000 ap for 9 pas.
Jeg har flere gange, skrevet til spilleren, om jeg måtte få ap, hvis spilleren havde nogle. Og der blev svaret med en tommelfinger op smiley.
Jeg har spurgt igen, om hun har ap, efter at hun har tilbudt min partner at købe, om hun har nogle, og det siger hun at hun ikke har.
Hun har brugt alle de pas, jeg købte for.
Hvordan skAL jeg forholde mig til det?
Er det bare øv-bøv at jeg har betalt 20 pas for det? Eller skal jeg kræve hvad jeg har betalt for?
- jeg ved, at du sikkert ser dette forumemne, det er også helt ok. Jeg ønsker ikke at ''hænge'' dig ud, så nævner derfor ikke dit brugernavn eller andet.
apr 2008
Følger: 244 Følgere: 566 Heste: 10 Emner: 400 Svar: 1.408
Jeg ved dog, at jeg skrev til dig, op til flere gange, at vi kunne finde ud af en løsning med tilbagebetaling af passene. Prøvede sågår at sælge dem, samt at sætte hele min avl tilsalg sammen med ap'erne.
Jeg ville gerne fremvise beskederne vi skrev, men howrse har fået nyt beskedsystem, og de er derfor slettet.
Jeg ønsker ikke at ''aben'' skal sidde på hverken dine eller mine skuldre, og ønsker heller ikke at kaste med mudder overhovedet.
nov 2014
Følger: 25 Følgere: 23 Emner: 62 Svar: 882
Personligt synes jeg at der må være forståelse for at du akut har haft pause fra spillet, og at sælger ydermere bare svarer med en smiley synes jeg er direkte flabet, og så synes jeg heller ikke hun kan sige at du ikke har prøvet, hvis hun ikke har svaret
jun 2014
Følger: 31 Følgere: 74 Emner: 316 Svar: 1.583
jun 2014
jun 2014
jun 2014
apr 2014
Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 199 Svar: 1.057
Jeg ved godt at der kan ske noget uforudset som i dette tilfælde med barnet, hvilket er super øv for køber. Men enten har man en partner som kan bluppe eller må man jo købe sig fra blup. hvis man har en aftale om en dato at de skulle være brugt. Jeg synes at der har været rigeligt med muligheder
apr 2014
apr 2014
apr 2008
Følger: 244 Følgere: 566 Heste: 10 Emner: 400 Svar: 1.408
Der blev i starten af november, allerede meldt ud, at passene var brugt, og at du ikke kunne betale tilbage. Og derfor valgte jeg , som nævnt, at sælge min avl. Havde ingen partner dengang.
Men nok med diskussion, jeg har fået delte meninger. Men vælger hermed at lade den ligge. Du tjente godt, og jeg fik en ''lang næse '', og det er længe siden, så vi glemmer bare det hele. Sket er sket. Men så vidt jeg kan forstå på min partner, vælger vi nok at købe vores ap, et andet sted. Men det er jo heller ikke svært at komme af med dem, til den pris.
jun 2014
okt 2013
Følger: 6 Følgere: 32 Emner: 496 Svar: 2.410
Prisen for AP'erne behøves ikke nødvendigvis at gå ned i pris Og man ville jo stadig have planer om at købe flere AP'er af samme person, men bare i mindre mængder ^^
2000 AP lyder også er rimelig meget
Hvad skal jeg gøre?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside