Er fransk A svært? #2 (jura, 5 A fag, tysk) {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Hvordan er fransk på A-niveau? og afleveringsmængden? er det meget svært?
Også i forhold til tysk b, og fransk A afleveringsmængden. (A begynder niveau)
Lidt dybere: Er tysk på b fx svært? eller er fransk A lige så svært? Nu tænker jeg sådan om der er stor forskel på fx. at have tysk b og fransk a sværhedsmæssigt. Er god til sprog, men er bange for at jeg i fransk ikke kommer til at lære noget/trækker mit gennemsnit ned, hvorimod jeg i tysk er mere sikker fordi jeg har haft det siden 7. klasse. (går i 1.g nu) - Jeg vil dog bare meget hellere have fransk, og kan kun have det på A
(På den måde, at hvis tysk b fx også er svært, på niveau med fransk A, så kan jeg næsten lige så godt tage fransk, som jeg hellere vil have end tysk.) Får dog bare 5 a fag med fransk, og er bekymret for om 5 A fag er for hårdt. vil gerne have tid til job, venner og familie.
- Hvad kan man bruge fransk til? er tysk måske mere praktisk? Overvejer at studere jura. Hvad er vigtigst der?
(Dette er 2. forum ja, men der har ikke været flere svar på det, så prøver at oprette et nyt, hvor der muligvis er flere svar, som i den grad hjælper!)
sep 2016
Følger: 11 Emner: 6 Svar: 18
apr 2007
Følger: 83 Følgere: 81 Heste: 3 Emner: 223 Svar: 4.507
Du skal hverken bruge tysk eller fransk på jurastudiet, men du skal bruge et relativt højt snit for at komme ind på studiet.
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.255
sep 2016
Følger: 11 Emner: 6 Svar: 18
Er fransk A svært? #2 (jura, 5 A fag, tysk)