{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.262 visninger | Oprettet:

Hurra for en modig kæreste :D {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har i weekenden været rigtig glad for min kæreste/forlovede (altså mere end jeg plejer smiley )

Jeg er meget pleasende og nervøs (hellere lade være med at gøre tingende end at gøre dem forkert), men her i weekenden fik min kæreste overtalt mig til at rykke mine grænser (igen igen).

Der er den flotteste græsmark (med de dejligste mælkebøtteblomster) ikke langt fra hvor vi bor. Jeg har længe drømt om at få taget nogle billeder af mig og hesten på den mark, men ikke om jeg har turde spørge om lov nede på gården, for hvad nu hvis jeg fik et nej!
Satme så om min modige kæreste ikke sagde "spørg du ikke, så gør jeg!" og ned af stien traskede han, med mig og hesten et par ti meter efter. Dælme om han ikke fik et "jo selvfølgelig det er i velkomne til!"

Mig ud på græsmarken nærmest lykkelig og ihh hvor fik vi nogle dejlige billeder! Skal nok ligge et par stykker op her senere smiley

Jeg er selv meget flov over at jeg er som jeg er, og arbejder med det, og min kæreste giver mig bare modet igen og igen smiley
Selv her den anden dag turde jeg ride på udendørsbanen, selvom folk gik forbi mig og trak heste ind (har haft en dårlig oplevelse, med folk der har været meget fordømmende på grænsen til det lede omkring hvordan jeg red) smiley
Jeg bliver modigere dag for dag smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hurra for en modig kæreste :D
Kommentér på:
Hurra for en modig kæreste :D

Annonce