20. maj 2007 Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 104 Svar: 1.389
Hurra for en ny start! {{forumTopicSubject}}
ja nu skal det altså være, jeg er startet på ny skole (efter 3 fantastiske år på htx) og skal læse til folkeskolelære.. hvilket jeg glæder mig utroligt meget til!!
hesten skal rides noget mere seriøst, og målet er lidt bæring inden vinter..
Min mave skal væk da den ofte er et problem (selvom den ikke er så stor som den har været.. har fatisk næsten være oppe på de 90 kg (inden jeg fik chico)), fik så tabt mig en del, men der er kommet 5 kg på igen, og de skal alle sammen af.. ville faktisk gerne ned på 75 som en start hvilket vil sige 10 kg.. jeg har fundet mig nogle øvelser der ikke belaster mit handicap,
nemlig :
mavebøjninger hver aften = 10 stk indtil det ikke er hårdt mere
ligge på ryggen og løfte benene = 10 stk indtil det ikke er hårdt mere
et 6 ugers program med min elskede hullahop ring
min 2 gange om ugen cykling 9 km med vuf i kurven, da han ikke er så gammel at han må løbe ved siden..
1 times undervisning på rideskolen..
og en masse ridning hvor både hesten og jeg får pulsen op da vi begge har brug for at få lidt flere muskler..
alt vil starte i det små også blive mere og mere..
og kosten bliver der tænkt på,
og samtidig ser jeg på lejligheder/små huse som vaps og jeg engang kan flytte i.. det skal nemlig være helt rigtigt før jeg gider at flytte
hvad med jer ?? har i eller er i igang med en ny start?
okt 2007
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 2 Emner: 177 Svar: 2.059
Blogger
Følger: 74 Følgere: 268 Heste: 3 Emner: 83 Svar: 1.985
maj 2006
Følger: 94 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 69 Svar: 399
Jeg skal selv til at starte på en frisk. Flytter over til min kæreste i københavn og er kommet ind på markedsføringsøkonom-studiet.
Så skal jeg stoppe med at ryge og stoppe mit store colaforbrug + samtidig leve lidt sundere (Har en stor kærlighed for kager og chokolade). Samtidig skal jeg også igang med noget fodbold eller løbetræning igen .
Held og lykke med "din nye start" !
Hurra for en ny start!