{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Betale for at køre til stævner ? {{forumTopicSubject}}

Godaften alle smiley
Som overskriften lyder, er der nogen på sydsjællan evt. Falster (Vordingborg, mern, Ørslev, osv.) som kan betales for at køre til stævner for en ? smiley
Vi har trailer så det er kun spørgsmål om en der har bil smiley
Desuden er der andre der erfaring omkring kørsel for andre ??
Ved der skal udfyldes transport ærklæring osv. Men er det ik kun ved større stævner ? Som fx storehestedag smiley
Godaften alle smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Betale for at køre til stævner ?
  • #1   7. mar 2016 Hører til på marked.

• #2   7. mar 2016 Det er farligt at begive sig ud i, for lige så snart man bliver betalt for det (og ikke bare som en vennetjeneste for at dele/betale benzinen) så gælder der helt andre regler.
    Jeg selv ville ikke turde begive mig ud i det, fordi jeg ved at reglerne for lastbil er enormt kringlede, og endnu mere når det gælder dyretransport, så det er de sikkert også for trailer...

• #3   7. mar 2016 Du skal bare være sikker på at den der køre har et kørekort som passer til en hestetrailer og ikke en almindelig trailer da det ikke er det samme og så en bil der kan trække hesten/ponyen smiley Jeg kender desværre ikke nogle. smiley

• Egon O
    Egon O Tilmeldt:
    nov 2015

Emner: 1 Svar: 2
    #4   8. mar 2016 Så snart du tjener på det er du på skideren .... mildt sagt

Så er det nemlig erhverv´s kørsel og det bliver jo vogntog over 3500kg (Bil+trailer+heste) eller ligefrem en lastbil
    Uanset kræves der elektronisk fartskriver samt uddannet chauffør (kvalifikations bevis sjov) ..Og ja det gælder også for bil + trailer da totalen bliver over 3500kg + erhvervs kørsel (En del bud firmaer har brændt nallerne på den ved at køre med trailer efter varebiler...)

Udover det er der sikkert også en del regler for selve heste traileren.. Det ved jeg dog intet om

Kommentér på:
Betale for at køre til stævner ?

Annonce