{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Minde? Hvordan? ._ . {{forumTopicSubject}}

Nu er ponyen nok snart solgt og har ikke spor lang tid med ham.... måske kun 2 uger... Han er salgs og har nemlig redet ham et halv år... og han har aldrig haft sådan et fantastisk forhold med en pony som jeg har haft med ham og så bliver han nok solgt et godt stykke væk så komme nok aldrig til at se ham mere efter smiley

Problemet er bare jeg vil gerne have det/de bedste minder med ham som muligt!... smiley Men jeg ved ikke hvordan jeg vil få det bedste minde med ham? smiley Vil gerne have et minde jeg vil kunne se på, og huske tiden med ham.. har billeder og sådan noget.... ._.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Minde? Hvordan? ._ .
  • #2   9. nov 2014 Ja det har du helt ret i, satser ogs på nogle billeder i den kommende weekendt, ved joh nemlig ikke hvornår kan skal af sted smiley

Tatovering kan jeg dsv ikke smiley men hold da op et fantastisk billed! ^^

har aldrig haft med sådan en fantastisk pony at gøre som ham, så er utrolig ked af at skulle skilles med ham smiley men sådan er det jo med salgs heste smiley

• #3   9. nov 2014 Et armbånd af hans halehår smiley Det tror jeg du vil blive rigtig glad for :-).

• #4   9. nov 2014 jeg har lavet et lærred hvor min hests navn stod på og så var der et billede af os sammen og et tot flettet hale smiley

• #8   9. nov 2014 Har nogle fantastiske billeder og regner med at tage ned i en foto foretning og så få hængt billederne op .... Nogle fantastiske billeder du har! ^^ :3

profilbillede
  • #9   9. nov 2014 Ville også sige et armbånd af hans hår smiley Det er noget konkret fra ham, som - hvis du passer på det - holder meget længe.
    Jeg har selv et maleri af min gamle pony, og håber på at kunne få lov til at få en tot af hans hale til et armbånd.
    Men ellers så gem noget af hans udstyr - jeg har også min gamle pony's pandebånd hængende på væggen :')

• #11   10. nov 2014 Har overvejelsen af lidt af hans halehår, men det skal selvfølgelig heller ikke være for meget!

Har 3 af hans sko som jeg beholder, den grime jeg har brugt til ham aller første gang (Dog gået i stykker) og så skal jeg have fremkaldt alle billederne med ham og så skal jeg have taget billeder i den kommende uge! smiley

Men mange tak for det fantastiske ideer og historie...
    Kan nu ikke lige li' tanken om han allerede skal afsted... og så skal han helt til sverige.. smiley

• #12   10. nov 2014 Jeg ville godt nok være ked af at nogen havde klippet en tot af halen på min nye hest. Uanset hvor usynligt det så er, så ville det irritere mig.
    Synes istedet du skal få taget en masse gode billeder, gemme noget der er hans og få hygget godt igennem den sidste tid her smiley

• #15   10. nov 2014 jae hale har han skab nok af, pandelok, man smiley Kan skal alligevel have klippet halen inden han tager af sted, å kan være jeg er heldig af få nogle gode totter smiley

Men tak for hjælpe! Må lige se på det her i weekenden! smiley

Kommentér på:
Minde? Hvordan? ._ .

Annonce