697 visninger
|
Oprettet:
Minde? Hvordan? ._ . {{forumTopicSubject}}
Nu er ponyen nok snart solgt og har ikke spor lang tid med ham.... måske kun 2 uger... Han er salgs og har nemlig redet ham et halv år... og han har aldrig haft sådan et fantastisk forhold med en pony som jeg har haft med ham og så bliver han nok solgt et godt stykke væk så komme nok aldrig til at se ham mere efter
Problemet er bare jeg vil gerne have det/de bedste minder med ham som muligt!... Men jeg ved ikke hvordan jeg vil få det bedste minde med ham? Vil gerne have et minde jeg vil kunne se på, og huske tiden med ham.. har billeder og sådan noget.... ._.
aug 2012
Følger: 78 Følgere: 71 Heste: 12 Emner: 25 Svar: 109
Tatovering kan jeg dsv ikke men hold da op et fantastisk billed! ^^
har aldrig haft med sådan en fantastisk pony at gøre som ham, så er utrolig ked af at skulle skilles med ham men sådan er det jo med salgs heste
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 113 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 880
mar 2013
Følger: 69 Følgere: 64 Heste: 5 Emner: 16 Svar: 216
aug 2012
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 50 Heste: 4 Emner: 28 Svar: 1.220
Jeg har selv et maleri af min gamle pony, og håber på at kunne få lov til at få en tot af hans hale til et armbånd.
Men ellers så gem noget af hans udstyr - jeg har også min gamle pony's pandebånd hængende på væggen :')
aug 2012
Har 3 af hans sko som jeg beholder, den grime jeg har brugt til ham aller første gang (Dog gået i stykker) og så skal jeg have fremkaldt alle billederne med ham og så skal jeg have taget billeder i den kommende uge!
Men mange tak for det fantastiske ideer og historie...
Kan nu ikke lige li' tanken om han allerede skal afsted... og så skal han helt til sverige..
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 63 Heste: 4 Emner: 293 Svar: 3.820
Synes istedet du skal få taget en masse gode billeder, gemme noget der er hans og få hygget godt igennem den sidste tid her
aug 2012
Men tak for hjælpe! Må lige se på det her i weekenden!
Minde? Hvordan? ._ .