{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.530 visninger | Oprettet:

Smykker som minde om hest {{forumTopicSubject}}

Da jeg står og skal have aflivet min hest pga en skade i knæet, vil jeg gerne have lavet et minde om hende.
Jeg har kigget rundt på nettet, og kan konkludere, at jeg ikke ville få brugt er armbånd eller en halskæde lavet af hestehår. Derimod er jeg mere til ringe, og vil gerne have lavet en ring. Men så kommer problemet, jeg synes de pæneste jeg kan finde, er lavet med hestetænder, og hvordan får man lige en tand fra sin hest, når den ikke har skullet have fjernet nogle, igennem dens levetid?

Ved i, om man kan hive en tand ud, efter hesten er død? Kan man selv gøre det? Eller er det en dyrlæge der skal gøre det? Det sted jeg har set det blive lavet, hvor det ikke er en tandkap, er der blevet brugt kindtænder, så det er sådan en, jeg gerne vil have hevet ud smiley

Alternativt har jeg overvejet af få lave en glasperle med indlagt hestehår i, men er det overhovedet muligt? Vil det varme glas ikke brænde/ødelægge hestehårene?

I må også gerne vise billeder af, hvad i har af smykker og andet, som minde om en hest, så jeg kan blive inspireret smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smykker som minde om hest
Kommentér på:
Smykker som minde om hest

Annonce