{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Start på bisløs ridning - hvordan? {{forumTopicSubject}}

Hej alle derude smiley

Jeg har i dag modtaget mit første sidepull og i den forbindelse har jeg jo selvfølgelig planer om at begynde at bruge det. Nu står jeg blot i den situation at jeg aldrig har redet en hest bidløst (jo i grime og trækketov, men det kan vidst kaldes lidt useriøs ridning), og ville derfor høre om der er nogen der har nogle råd til hvordan jeg begynder?

På forhånd kan jeg fortælle at jeg har en følsom hest, med stor fremdrift. Jeg rider i forvejen ikke på tøjlen, men da jeg har fået større og større problemer med mine knæ (har noget i knæene der kan minde en smule om gigt, så de bliver stive og gør ondt - specielt om vinteren, og det giver mig sværer ved at støtte hesten med bene), er det blevet endnu vigtigere for mig, og jeg er blevet mere opmærksom på, at jeg ikke bare tyer til tøjlen.

Min hest reagerer hurtigt på signalerne fra sædet, og jeg tænker derfor det overhovedet ikke bliver noget problem at ride uden bid, men derfor er det jo rart at få lidt tips fra kendinge inden man går igang, så der ikke bliver gjort mere skade end gavn.

Hvordan lagde netop DU ud med at ride med sidepull?

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Start på bisløs ridning - hvordan?
Kommentér på:
Start på bisløs ridning - hvordan?

Annonce