At savne hesten? {{forumTopicSubject}}
Hej
Kender i ikke den følelse at i savner at ride, savner at have jeres egen hest, i det heletaget savner at være sammen med hesten?
sådan har jeg det lige nu. Selvom jeg var ude at ride i går og skal igen i morgen, så savner jeg bare virkeligt hestene
Jeg har de sidste par måneder tænkt på at få mig en hest, men som min mor siger: Det er ikke selve det at få hesten, det er alt det efter hesten.
Jeg leder i øjeblikket efter Job så jeg har nogle penge til hesten, så jeg ikke ender med pludselig at stå og mangle penge.
Hende jeg plejer at ride, har jeg arbejdet med i 6 måneder. Vi startede med at være 2 om at få hende ind fra fold, 2 til at sadle op og også gerne 2 til at ride hende( en på hesten og en til at få hende frem igen, når hun stoppede). Nu går hun fint på banen, er stadig lidt uartig ved bommen. Men jeg er bare for sød ved hende, så min ridelærer har haft hende på opdragelse kursus. Jeg har jo knyttet et stærkt bånd til hende i de 6 måneder jeg red hende, men som sagt er jeg for sød ved hende, og jeg har det virkelig svært ved at sætte hesten på plads, da jeg jo kun er 14 år
Jeg er bare bange for at hvis hun en dag bliver min, er jeg ikke for hård ved hendes så hun igen ender som en uopdragen hest
Jeg skal bruge hesten til Alrid ( millitary for islændere) og hun er perfekt til det. Hun har farten, viljen og tölten til det og jeg har flere gange fået afvide at vi er et virkelig godt match
Det er bare så svært...
Har i oplevet noget lignende ?
mar 2013
Følger: 31 Følgere: 38 Heste: 5 Emner: 36 Svar: 1.271
Og tror ikke du skal tænke på hvad andre siger. Du har din tilgang til hvordan det skal gøres. Men kender nu godt det med, at man ikke vil 'ødelægge' hesten - Men fungerer i sammen, så fortsæt hvad du gør!
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.699
At savne hesten?