{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

at savne en hest man ikke kunne lide den gang {{forumTopicSubject}}

ja jeg fandt et billede af min gamle pony filur her i dag smiley
vi solgte hende for 5-6 år siden til en hestehandler på sjælland ( hvilket jeg fortryder ) dengang var det jo ikke et krav at have pas på hesten, så hun har jo garanteret skiftet navn smiley
vi solgte hende da jeg ikke kunne ride hende uden at blive smidt af smiley den eneste der kunne ride hende var min mor, men da Filur var sølle 110-120 cm høj var det jo ikke helt sundt for hende smiley men nu vil jeg helt vildt gerne have haft hende som tricks hygge pony smiley
her er et lille billede af hende smiley
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=240611429444927&set=pb.171519406354130.-2207520000.1393015031.&type=3&theater

hvis i kender hende må i meget gerne skrive smiley

kender i det at man har fortrudt a man har solgt en hest? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at savne en hest man ikke kunne lide den gang
  • #1   21. feb 2014 Jeps.. Mig og min familie byttede denne smukke dreng til en koldblodstraver, da han desværre var for smal til os. Min mor har selv avlet ham og fortryder nu, at hun byttede ham, da hun savner ham utrolig meget - men vi ved at han har det godt hos hans nye ejer og følger med i hans opvækst hverdag smiley

profilbillede
  • #2   21. feb 2014 jep, fortrød at jeg solgte min gamle pony, for det endte med at han blev solgt videre som "hygge/tur-pony", og han var altså springpony smiley han var besværlig, ja, hvilket nok også var grunden til at han blev solgt videre på den måde, men han elskede at springe, og aaaarg....

men de var søde mod ham mens de havde ham, det er der ingen tvivl om.. ville bare sådan ønske at jeg havde haft muligheden for at købe ham tilbage da han blev sat til salg igen.... nu er han desværre på de evige græsmarker smiley savner ham så meget, og har leget med tanken om at få ham foreviget på min krop i et stykke tid nu..

så jeg føler med dig! håber du finder hende! smiley

• #3   21. feb 2014 men okay, jeg vil så ikke sige at jeg solgte ham fordi jeg ikke "kunne lide ham" (altså, lige i forhold til overskriften:D) - men jeg var gået helt ned med stress og depression, så jeg kunne ikke håndtere at have hest, og samtidig var jeg blevet for gammel til at ride pony, og det var derfor vi solgte ham<3

• #4   21. feb 2014 CTA: ja nu var det heller ikke sådan så jeg disideret ikke kunne lide hende, men da hu ofte var ret voldsom syntes jeg at hun var ret dum smiley
    men ja det kunne være dejligt at vide hvordan hun har det smiley

• #5   21. feb 2014 haha, ja ok, jeg kan godt følge dig smiley havde også flere gange tanken med polle at "lortehest, nu sælger jeg dig fandme!" smiley
    men man vil jo altid elske dem, uanset hvor spade-agtige de er! smiley

• #6   21. feb 2014 Præcis smiley

• #7   22. feb 2014 Jep! Sådan har jeg det os!! Mine forældre købte en fjordhest til mig og den kunne jeg ikke lide dengang og jeg var alt for lille til at ride den dengang da han skulle tilrides! Men nu der fortryder jeg så inderligt at jeg ikke beholde ham! smiley

• #8   22. feb 2014 oh jaer! for 2 år side red jeg en tyk lille 2 pony ved navn Bayard han var den frækeste og løbe og bukke altid med mig, jeg endt med af blive bange for at spring da han med 110 km i timen vælte med ind i springet smiley men efter noget begyndt det at gå super godt. Pludselig en dag kom jeg ned i stalden og så han var blevet solgt, ligeledes har jeg set ham tilsalg igen og igen fra nye ejer..
    forhelved havde jeg muligheden ville jeg købe ham og beholde ham forevigt!

Kommentér på:
at savne en hest man ikke kunne lide den gang

Annonce