{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At savne en hest?
  • #1   14. okt 2013 ja det kan jeg kun give dig ret i (:
    sådan har jeg det hverdag med min gamle part, og jeg ved ikke engang hvordan han har det eller hvor han står den dag idag!
    for tænker hverdag på hvordan han har det? om han bliver behandlet ordenligt!
    men jo det er forfærdenligt (:
    men desværre må man bare se i øjne at der komme så mange andre heste man kan ride på (:

• #2   14. okt 2013 Jeg savner også min soulmate stadig, selvom det er 7 år siden jeg havde part på hende.. hun var mit et og alt hele vejen gennem folkeskolen og selvom jeg voksede fra hende, kunne jeg ikke undvære hende.. Men jeg gav hende også et løfte, at være der til det sidste... så da hendes sidste ejer valgte at tage den hårde beslutning, kom jeg for at være der hos hende den sidste tid..
    Hun havde en sjælden nerve sygdom, der endnu ikke fandtes en kur mod.. og tvivler på at der nogensinde kommer en, der kan erstatte hende..
    oveni det så var der også en araber, der betød meget for mig.. han og jeg havde samme alder, og selvom jeg var 3 da jeg red på ham, og red på ham indtil jeg var 6 år, så savner jeg ham da stadig den dag idag.. og er tæt på at købe hans søster, for bare at føle, at jeg har en del af ham hos mig stadig..

• #3   14. okt 2013 Århhh smiley jeg er glad for jeg er ikke den eneste der har det sådan smiley

• #4   15. okt 2013 Jeg kender det udemærket godt, savner stadig min gamle hingst Anton, hverdag har jeg fortrudt at jeg byttede ham væk for to andre.
    Jeg ved ikke hvordan han har det i dag eller hvor han er henne, sidst jeg fik noget afvide om ham var han hos en heste handler i jylland. :`(

• #5   15. okt 2013 Åhhh smiley det er så trist sådan nådet smiley

• #6   19. okt 2013 Når det omhandler et dyr man holder så meget af så er det bare øv. :`(

• #7   19. okt 2013 Ja ;(

Kommentér på:
At savne en hest?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce