{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

At savne nogen {{forumTopicSubject}}

... og her snakker jeg ikke om når du ikke har set bedste veninden i weekenden, men når du savner nogen der ikke er i blandt os mere.

Hvordan tackler du det?

Jeg mistede min kæreste for en måned siden, og jeg er blevet mega kreativ, laver collager, videoer (bla. den her www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=168569) , skriver tekster osv.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At savne nogen
  • #1   6. okt 2009 sissse - hvem har du mistet ? smiley

• #2   6. okt 2009 www.hestegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=168569
    Hvordan står i videoen (:
    hold da op, hvor lyder det væmmeligt :S ej føj, den tanke ville jeg slet ikke kunne håndtere. puha, sender de varmeste tanker til dig!

• #3   6. okt 2009 nej selvf ikke, der skal være plads til alle i mit indlæg!
    puha, kan sgu ikke forestille mig hvor slemt det må have været, selvom det er tæt på, det jeg føler

• #4   6. okt 2009 han kørte galt på vores 5 måneders dag. ugen efter forlod han os smiley hans urne blev nedsat på vores halvårsdag

• #5   6. okt 2009 årh føler virkelig meget med jer begge s':

• #6   6. okt 2009 Hold da op, hvor forfærdeligt! det må virkelig være hårdt at miste en så nær. Kan slet ikk forstille mig det, det nærmeste jeg kommer på en jeg har mistet det er min morfar, men har dog ikk mistet en så nær. Det må være hårdt:/
    Men en stor trøstekrammer til jer begge.:')

R.I.P.

• #7   7. okt 2009 Maja døde for to uger siden smiley hun var godt nok ikke min men havde stået med forfangenhed i næsten et år og da hun jo defor ikke kunne rides så var jeg den eneste der gad at tage mig af hende.... og det gjorde at vi fik et helt specielt bånd sammen, når andre skulle hente hende på folden bed og sparkede hun fordi hun havde ondt og hun troede de ville ride hende... men når jeg hendede hende var hun blid som en engel... og sådan var i næsten alle situationer til sidst det var derfor hun blev aflivet til sidst da man ikke kunne stole på hende og hun ikke var glad hun mistede sipelthen livsglæden.... før hun døde drømte jeg flere gange at det ville ske og i drømmene skreg jeg og græd og var helt hysterisk.

jeg fik det afvide 2 uger før det skete og jeg var totalt knust men egentlig var jeg mest lettet fordi jeg vidste det var det rigtige og de havde snakket om at sælge hende derfor var jeg lettet da jeg var bange for hun ville ende hos en der bare red hende alligevel, men grad mig i søvn i de to uger og kunne ikke sove om natten.... men troede egentlig at det først ville gå op for mig den dag hun var væk og jeg da ville begynde at skrige som i drømene, men det skete ikke jeg kan stadig ikke forstå hun er væk og har slet ikke grædt siden den dag det skete.... folk siger jeg er blevet skør men jeg har faktisk haft det som om hun stadig er her og løber rundt på skyerne over mig.... kan lige som mærke det... og kan derfor ikke få mig selv til at græde da hun har vist mig hun har det bedre nu. er helt over bevist om at hun løber på skyerne over mig og spiser græs uden ondt i hovene smiley og så må i sige jeg er skør men det har hjulpet mig meget at have den tanke.....

det er kopieret rfra majas profil hun var den besté ponze jeg ever har mødt! ;-( R.I.P.

• #8   7. okt 2009 Jeg mistede en meget meget nær ven i maj måned i år... Han var min klippe, ham der støttede mig igennem alt når livet var svært... Han tog sit eget liv.. Snakkede med ham samme dag som det skete.. Der var han sit gode gamle jeg.. kunne intet mærke på ham...

Den eneste måde man kan komme igennem det er at acceptere at det er sket.. Har selv meget meget svært ved det.. nogle dage bilder jeg mig selv ind at han er i live endnu, men vi bare ikke snakker sammen.. Eller at han er udsendt til afghanistan igen.. Dette hjælper desværre ikke...
    accept accept og at snakke med nogle om det.. give plads til de følelser der er.. og vide at man nok vil være trist over det resten af livet.. men at smerten med tiden vil fortage sig...

Hvis der dog bare var en nem løsning... Hvis man dog bare kunne få dem tilbage.... smiley
    R.I.P til din simon og R.I.P Claus..

Kommentér på:
At savne nogen

Annonce