{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Er jeg gal på den ? {{forumTopicSubject}}

Ville lige høre om andre synes jeg er helt galt på den angående dette:

Vi har en stor hund og bor i lejelejlighed (hunden må vi gerne have) når vi skal uden for kan vi enen gå ud på parkerings pladsen eller mosat vej og ud i center.. og her er dilemmaet så, når jg fx skal handle er det klart nemmest at gå center vejen og ofte har jeg hunden med når jeg skal handle..

Når man kommer ud af center døren kan man gå til højre til såan et gang system der løber mllem bygningerne.. her må du gerne gå med hund.. eller du kan gå til venstre ind i selve centret,hvor hunde ikke er tilladt..

Fra vores udgangs dør (sidste opgang inden centeret) er der sådan et lidt åbent stykke, som hverken er det ene eller andet, altså hverkengang eller center.. og hvor det slutter og selve centeret begynder er deren udgangsdør, denne er jo klar den nemmeste at benytte, også fordi hunden så kun er indendørs i ca 15 sekunder.. derfor plejer jeg at gå de 10-15 meter fra vores dør, over "ingenmandslandet" og ud af døren..

De fleste siger intet eller smiler, holder altid hunden kort og prøver at undgå at han genere nogen.. og han ed han er inden for og kunne aldrig drømme om at lette ben eller lignende..

Skal jeg gå ned gennem gangen og ud så skal jeg langt ned, da jeg oftest har klapvogn med, og der er trapper ved de fleste udgange..

Jeg har så nu et par gange olevet at (oftest) ældre damer råber op og skælder ud, for man må ikke have hunde i centret og jeg forklare pænt at vi ikke skal ind i centeret, blot hen til vores opgang, men de høre oftest slet ikke efter, men skælder blot ud..

Jeg har flere gang mødt ansatte fra boligselvskabet (både håndværkere og administrative) og ingen af dem har sagt noget.. jeg føler jo ikke selv at vi går ind i centeret men kun til kanten og kan ikke se hvordan det skulle genere nogen at vikrydser e 10-15 meter til vores opgangs dør..

Men hvad siger i ? mener i jeg er helt gal på den ? ville i brokke jer over at hunden kryser over et lille stykke mellemgang fr dør til dør ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg gal på den ?
  • #1   20. maj 2014 Hvis du har styr på hunden og ikke lader den genere nogle, så kan jeg ikke se, hvad problemet skulle være smiley
    Nogle mennesker har bare så travlt med at irettesætte og følge regler, at det ikke længere er så konstruktiv det de siger smiley

• #2   20. maj 2014 Han holdes i kort snor (netop også fordi jeg har klapvogn med) og holdes væk fra folk.. dog har vi nogen beboere der er meget bange for hunde og flygter selv om han er 5 meter væk, men det er uanset hvor vi går og det kan jeg ikke rigtig gøre noget ved, gør altid opmærksom på at han absolut intet gør..
    Det sker selvfølgelig at folk står lige uden for døren (som man ikke kan se igennem) når vi kommer ud og de bliver forskrækket, men det tager de fleste pænt og undskylder altid, det samme hvis folk selv går helt tæt på og han lige snuser til dem..

• #3   20. maj 2014 Jeg ser intet galt i det så længe du ikke går ind i centeret. I princippet burde vi alle krydse vejen helt lige, men hvor mange går ikke lidt skråt over en gang imellem? smiley

• #4   20. maj 2014 Jeg ville mene at ja det er forkert af dig at gå gennem centeret med hunden når der ikke må være hunde .. Men ville hvis jeg mødte dig ikke sige noget til dig men måske tænke mit i stedet.

For ja det er forkert at gå der hvis reglen er der ikke må være hunde! En regel er en regel og den gælder for alle .. Hvorfor må du når andre ikke må? Også selvom det kun er et kort stykke og hunden er sød osv osv..

• #5   20. maj 2014 Hvordan pokker kan folk have et problem med det?

• #6   20. maj 2014 Hængenulen: Men jeg går jo ikke gennem centeret med hunden.. Jeg går tværs over et stykke som hverken er gang (i gangen er hunde tilladt) og heller ikke center og ud af døren hvor centret starter

• #7   20. maj 2014 Så man må godt gå med hunde der hvor du går? .. Altså for hvis man må det så er det jo ikke noget problem. Men altså min tanke er bare at hvis det ikke er lovligt eller tilladt at have hund på stedet så er det ikke okey du går der, men hvis der ikke er nogen regel om det kan du være fuldstændig ligeglad med hvad de damer siger ..:'D

• #9   20. maj 2014 Hængemulen: der er ikke 100% klarhed! i gangen er hunde tilladt .. I centret er de ikke, det lille stykke mellem de 2 områder er der ikke rigtig regler for..

• #10   20. maj 2014 Hvis der ikke er en regel i området ville jeg formode at hunde er tilladt smiley var de ikke må man formode at der må være et regelsæt, så ignorér du bare dem der har lidt for travlt med hvad andre laver smiley

Kommentér på:
Er jeg gal på den ?

Annonce