29. nov 2003 Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
Er jeg gal på den ? {{forumTopicSubject}}
Ville lige høre om andre synes jeg er helt galt på den angående dette:
Vi har en stor hund og bor i lejelejlighed (hunden må vi gerne have) når vi skal uden for kan vi enen gå ud på parkerings pladsen eller mosat vej og ud i center.. og her er dilemmaet så, når jg fx skal handle er det klart nemmest at gå center vejen og ofte har jeg hunden med når jeg skal handle..
Når man kommer ud af center døren kan man gå til højre til såan et gang system der løber mllem bygningerne.. her må du gerne gå med hund.. eller du kan gå til venstre ind i selve centret,hvor hunde ikke er tilladt..
Fra vores udgangs dør (sidste opgang inden centeret) er der sådan et lidt åbent stykke, som hverken er det ene eller andet, altså hverkengang eller center.. og hvor det slutter og selve centeret begynder er deren udgangsdør, denne er jo klar den nemmeste at benytte, også fordi hunden så kun er indendørs i ca 15 sekunder.. derfor plejer jeg at gå de 10-15 meter fra vores dør, over "ingenmandslandet" og ud af døren..
De fleste siger intet eller smiler, holder altid hunden kort og prøver at undgå at han genere nogen.. og han ed han er inden for og kunne aldrig drømme om at lette ben eller lignende..
Skal jeg gå ned gennem gangen og ud så skal jeg langt ned, da jeg oftest har klapvogn med, og der er trapper ved de fleste udgange..
Jeg har så nu et par gange olevet at (oftest) ældre damer råber op og skælder ud, for man må ikke have hunde i centret og jeg forklare pænt at vi ikke skal ind i centeret, blot hen til vores opgang, men de høre oftest slet ikke efter, men skælder blot ud..
Jeg har flere gang mødt ansatte fra boligselvskabet (både håndværkere og administrative) og ingen af dem har sagt noget.. jeg føler jo ikke selv at vi går ind i centeret men kun til kanten og kan ikke se hvordan det skulle genere nogen at vikrydser e 10-15 meter til vores opgangs dør..
Men hvad siger i ? mener i jeg er helt gal på den ? ville i brokke jer over at hunden kryser over et lille stykke mellemgang fr dør til dør ?
feb 2005
Følger: 111 Følgere: 107 Heste: 5 Emner: 135 Svar: 1.157
Nogle mennesker har bare så travlt med at irettesætte og følge regler, at det ikke længere er så konstruktiv det de siger
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
Det sker selvfølgelig at folk står lige uden for døren (som man ikke kan se igennem) når vi kommer ud og de bliver forskrækket, men det tager de fleste pænt og undskylder altid, det samme hvis folk selv går helt tæt på og han lige snuser til dem..
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 7 Heste: 3 Emner: 104 Svar: 1.739
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 70 Svar: 1.380
For ja det er forkert at gå der hvis reglen er der ikke må være hunde! En regel er en regel og den gælder for alle .. Hvorfor må du når andre ikke må? Også selvom det kun er et kort stykke og hunden er sød osv osv..
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 3 Emner: 111 Svar: 1.003
nov 2003
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 70 Svar: 1.380
nov 2003
jun 2011
Følger: 18 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 29 Svar: 1.153
Er jeg gal på den ?