{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.799 visninger | Oprettet:

gammelt, snart ikke mere tid (marsvin) {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg har lagt mærke til at mit marsvin hele tiden sidder med hovedet inde i et hjørne i buret, hun virker ikke syg, for når jeg åbner køleskabet vender hun sig om og går hende til mad stedet og skriger (som hun altid har gjordt) og når så maden kommer spiser hun den og lægger sig til bage i sit hjørne og hun vil også gerne tages op og snakkes med og virker heller ikke der syg

det skal lige siges at hun er 4 snart 5.
og det er bare lige nu gået så hurtigt med at hun er blevet gammel, hendes vægt svinger meget, hun er blevet lidt grå inde i virvlerne (hun er sort rosette marsvin) og begynder at tabe noget hår på benene, og har fået nogle små sår rundt om kring (vi har lige fået nyt marsvin for "½ år siden fordi den anden døde smiley og hun kan godt finde på at drille cirkeline (den gamle) og bide hende lidt. og nu føler jeg bare at det er tid at sige farvel, og være klar på hun ikke har lang tid igen smiley jeg tror hun er blevet gammel og snart ikke kan mere, det er utroligt hårdt at at tænke på, smiley

håber nogen måske kan komme med nogle råd om hvorfor hun bare sidder i hjørnet, men stadig vireker frisk. ved godt dette brude skrives på gnaver galleri, men jeg syntes ikke så tit der kommer svar der. håber nogen kan hjælpe lidt smiley

-sofie smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gammelt, snart ikke mere tid (marsvin)
Kommentér på:
gammelt, snart ikke mere tid (marsvin)

Annonce