Der gjorde jeg det jeg ikke skulle råd søges!! {{forumTopicSubject}}
Hej alle. nu gjorde jeg det jeg absolut ikke skulle.
Jeg har byttet mobil med min kæreste i dag fordi han skulle ud og køre og der ikek var strøm på hans. Jeg sad så og kiggede på nettet da det vrimlede ind med e-mails(det informerede den om i toppen af skærmen) to af e-mailsne stod der så "bollevenner.com" besked fra katja... Men desværre overvandt nysgerrigheden til sidst selvom jeg lagde mobilen fra mig fordi jeg ikke ville rode i hans ting. jeg fik kigget og gik ind på computeren som så udmærket kendte siden.. ups mere nysgerrighed/frygt. Jeg tænker det er sikkert noget gammelt og jeg må ikke rode i det. men kom alligevel til at logge ind, da jeg desværre kender det kodeord han bruger til alting Herinde kunne jeg så se at der stod 21 årig fyr søger sød pige til at nødes... = ingen gammel profil da han lige blev 21 i november. og de første beskeder jeg kunne se var fra 11 feb. men kan se den sletter beskeder efter 72 timer. jeg kunne ikke snage i beskeder da man ikke kunne se dem uden at være betalt medlem(øv/godt?)
Nu sidder jeg her ryster over hele kroppen og er egentlig ret meget nervøs over at han har sådan en profil bag min ryg.
men samtidig tænker jeg også hvorfor fanden jeg kiggede. og jeg skammer mig
Min kæreste og jeg har været sammen i snart 2 år og jeg er lige blevet gravid her i november ved et uheld, så nu venter vi barn til august... FEDT! jeg er da glad for barnet vi skla have og jeg elsker min kæreste og stoler på ham. men den mail ødelagde bare en del ting for mig. hvad fanden skal jeg gøre? lade som ingenting som om jeg intet har set? eller konfrontere ham med det? jeg har et temperament der siger spar to for tide og jeg er meget følsom grundet graviditeteten. Hvad fanden gør jegh nu?! DUMME MIG!!!
Jeg har altid haft den der følelse af at han aldrig kunne finde på at være mig utro, men hvad nu hvis? eller hvis nu det bare er spændingen over nettet han søger hvad så? er det klogt af mig at sige noget? ved han vil blive fornærmet og rigtig rigtig sur på mig når jeg nævner det.... især fordi det jo ikke er et tilfælde at jeg har set det, jeg har rodet id et..
Hvis jeg ikke siger noget kan jeg slette alle spor så han ikke kan se jeg har kigget på det..
HJÆlP MIG!!
feb 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
maj 2013
Følger: 17 Følgere: 22 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 679
Der ud over har jeg selv haft en profil der inde, selv om jeg har en kæreste, jeg kunne aldrig drømme om utroskab, men jeg havde ingen selvtillid, og det hjalp da en god del da beskederne begyndte er rulle ind, jeg slettede dig min profil efter nogle dage, men jeg skrev hverken frækt eller noget, jeg var bare nysgerrige.
maj 2010
Følger: 107 Følgere: 75 Heste: 4 Emner: 318 Svar: 1.520
feb 2014
Hvis han bare har brug for at have sådan et sted, hvor det er uskyldigt og han ikke sidder og glor på andre piger og aftaler at mødes osv.. så gør det mig ikke noget. men jeg kan ikke lide at han skjuler det for mig
maj 2010
Følger: 107 Følgere: 75 Heste: 4 Emner: 318 Svar: 1.520
feb 2014
det her er bare ikke hvad jeg har brug for
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.968
Og hvis det viste sig at han havde en aktiv profil derinde (uanset om han havde mødtes med nogen eller ej), så havde jeg nok kraftigt overvejet om det skulle være os to, og hvis svaret blev ja, så havde jeg foreslået noget terapi for at få det løst.
Men det værende sagt, så er jeg også ret streng hvad det gælder. Jeg magter ikke uærlighed eller ting der foregår bag ens ryg, det er livet altså for kort til!
feb 2014
feb 2014
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 3 Emner: 111 Svar: 1.003
dec 2010
Følger: 123 Følgere: 79 Heste: 3 Emner: 130 Svar: 765
Er din kæreste helt afklaret med at I skal have bebs? Måske han har haft brug for et "pusterum" ? Jeg ville fortælle det, for jeg synes han skylder dig en forklaring og så kan du også fortælle at du ved det var forkert men at du simpelthen blev så nysgerrig og forvirret over den mail. Held og lykke med snakken!
sep 2007
Følger: 33 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 290 Svar: 3.672
maj 2013
Følger: 17 Følgere: 22 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 679
dec 2009
Følger: 19 Følgere: 21 Heste: 7 Emner: 34 Svar: 472
Jeg havde besluttet mig for om jeg ville kunne stole på den melding han ville give når jeg konfronterede ham eller om jeg ville være sikker først og rent faktisk tjekke hvilke beskeder der dukkede op..
Man skal ikke snage , men i og med du er nået så langt så ville jeg personligt have brug for at vide hvor langt han så går/ er gået..
Så..
Du kan vælge at lade som ingenting og lade være med at nævne noget..
Du kan konfrontere ham når han kommer hjem eller du kan tjekke ham og tage konfrontationen senere når du ved mere.
Du har mange tanker du skal have tænkt inden du gør noget.. Kan du acceptere ham har den profil? Kan du stole på ham hvis han siger den bare er for sjov? Hvad betyder det for dig at han er gået bag om ryggen på dig?
Du har et lille liv indeni og dine følelser er uden på tøjet, så tænk dig godt om og hellere en ekstra gang end at gøre eller sige noget inden du er sikker på det su beslutter.
Sikke et røvhul *trøsteknus herfra*
dec 2007
Følger: 31 Følgere: 42 Heste: 12 Emner: 2 Svar: 226
Og "manden" var røget lige på hovedet ud af mit liv!!!
Men med baby på vej, er det nok lidt svært.
Ville aldrig komme til at stole på ham igen, i hvert fald....
Kommer jo selvf. også an på om han kun har skrevet, eller
om han har været ude og mødes med nogen..
Men det er jo svært at bevise.
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 6 Svar: 537
Han skriver jo direkte at han søger en sød pige at mødes med... Og jeg tvivler på at det er for at drikke the og læse ude og hjemme!! Han søger direkte utroskab, selvom han har en kæreste og skal til at være far.
Du skal absolut konfrontere ham, og du skal på ingen måde være den der skammer dig! Der kommer en mail fra noget der hedder bollevenner og en besked fra en katja, jeg ville syntes at det var mere mærkeligt hvis ikke du havde søgt at finde ud af hvad dette var for noget. Og det er ikke en gammel profil, men en helt sprit ny! Det kan godt være at du elsker ham og han dig, men det betyder åbentbart ikke at du kan stole på ham!!!
maj 2010
Følger: 33 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 56 Svar: 472
Uanset hvad så hiv fat i ham…
Personligt ville jeg ikke kunne acceptere at min kæreste, og far til mit fremtidige barn var aktiv på en sådan side, og hvis han har behov for det, skulle han måske nærmere finde noget terapi…
Det er selvfølgelig uheldigt at du har snaget, men det gør ikke ham bedre… Sæt jer ned og tag en snak som voksne mennesker, selvom det kan få sørgelige konsekvenser.
jun 2011
Følger: 18 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 29 Svar: 1.153
Jeg syntes du skal tage dig god tid til at tænke over tingene, lad være med at tage dem i opløbet. De skal beslutte dig for hvordan du bedst konfrontere ham. Er det ved at sige at notifikationen dukkede op og du kunne se navnet? Eller går du all in, siger at du tjekkede det hele og gerne vil have en forklaring? Kun du ved hvad der vil være bedst for jer. Derudover så forbered dig på hvad svaret bliver. Hvad vil du gøre hvis han i virkeligheden har ledt efter en affære? Hvad vil du gøre hvis det viser sig at han har være utro? Hvad vil du gøre hvis det viser sig bare at være en uskyldig joke?
Alle de her ting skal de være afklaret med inden i snakker sammen, da du skal tænke på DIG (og dit barn) nu, og hvis du først tænker over det når i er sammen, så kan du ikke lade være med at blive påvirket af ham
Håber det bedste for dig!
feb 2014
Han kom så over og trøstede mig og sagde han ikke kunne finde på at være mig utro og at han altid vil være hos mig og den lille. Også brød han så også sammen. Han sagde at han syntes vi sammen skulle gå ind og slette den. Så det har vi gjort mu. Og han har sagt undskyld mange gange. Nu må livet gå videre også må vi se. Har gjort det klart for ham at jeg ikke accepterer sådan noget.
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 6 Svar: 537
Der gjorde jeg det jeg ikke skulle råd søges!!