328 visninger
|
Oprettet:
Gjorde jeg rigtigt?! {{forumTopicSubject}}
Jeg havde engang en nordbagge der hed Laban han var meget slem han sparkede hvis han kunne komme til det og han bed og var engang ved at løbe miig over.
Og han bed og sparkede også Skyssa(hest) så hun blødte over det hele så hun måtte gemme sig et sted hvor Laban ikke kunne nå hende. Så vi besluttede at sælge ham, men vi solgt ham til en hestehandler.
Var det forkert at sælge ham til en hestehandler eller gjorde jeg det rigtige?
mar 2005
Følger: 31 Følgere: 32 Emner: 166 Svar: 536
det mener jeg ikke ..
alle tror at hestehandlerer er dumme osv ..
Men de fleste har ikke rigtig noget at holde det i ,
ikke at sige , at alle har rent mel i posen,
jul 2007
Følger: 29 Følgere: 30 Heste: 3 Emner: 176 Svar: 850
Men ved ikke hvad det rigtig er at gøre.. Kommer an på så mange forskellige ting.. Men jeg ville aldrig sælge min heste til en hestehandler, så heller aflive den/dem...
mar 2005
jawor var IKKE !!! en problem hest, men fordi han havde den højde, var han svær at komme af med, så han kontaktede os selv, hestehanlderen, fordi han var sådan en fin hest, og han gerne ville købe ham tilbage,
-Jeg red jawor for en pige .
Og det er fuldstændig forkert, med at det er alle problemhestene der bliver 'smidt' til en hestehandler, hestene bliver jo behandlet ordetligt, -de fleste steder..
og det er jo ikke deres permenente hjem!
mar 2005
jul 2007
Følger: 29 Følgere: 30 Heste: 3 Emner: 176 Svar: 850
Og du er da bare heldig at Jawor ikke var en problem hest, det er da bare perfekt...
aug 2007
Følger: 102 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 14 Svar: 187
sep 2007
Følger: 27 Følgere: 23 Heste: 1 Emner: 33 Svar: 161
Forkert eller rigtigt, det er svært at sige:) Var det er god nok hestehandler var det vel ok
apr 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 5 Emner: 61 Svar: 216
Men hvis jeg havde solgt den til en privat så ville de sælge med det samme får han er virkelig umulig... men håber han har det godt der hvor han er nu:)
Men det kan godt være det lyder underligt men jeg savner ham faktisk.. men det var bedst at komme af med ham...
apr 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 5 Emner: 61 Svar: 216
Gjorde jeg rigtigt?!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside