{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.293 visninger | Oprettet:

"Jeg gjorde det" citat {{forumTopicSubject}}

jeg står og skal til at bestille min studenterhue. Jeg er nået der til at jeg gerne vil ha graveret et citat ind i skyggen og havde faktisk tænkt det bare skulle være Freedom.
Men freedom er måske lige kort nok.

Jeg mangler inspiration, det skal være relativt kort (jeg har ikke meget at plads at gøre med) og skal være sådan hen af "jeg gjorde det, fuck jer, nu kan jeg gøre hvad jeg vil lalalaa friii"
Lidt sejer og lidt "se nu kan jeg være helt fri"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Jeg gjorde det" citat
  • #1   25. sep 2015 Jeg følger lige - jeg står i samme situation smiley

• #2   25. sep 2015 Hvor mange ord må det sådan ca maks være på?

• #3   25. sep 2015 I min hue står/stod der "use what you have to get what you want"
    En lille påmindelse til mig selv, men det har ikke så meget med frihed at gøre
    Man kunne jo bare skrive "jeg gjorde det"

• #4   25. sep 2015 Jeg tror mit citat bliver: I am the master of my faith. I am the captain of my soul.

Men ved ikke helt om det passer på dit smiley

• #5   25. sep 2015 Mit citat kommer til at blive " græd ikke fordi det ender, smil fordi det skete"
    Det har nok ikke så meget med frihed at gøre smiley

• #6   25. sep 2015 Jeg har lige bestilt hue også. Jeg har skrevet "Winners Don't Quit" foran på den smiley

• #7   25. sep 2015 helt ærligt jeg tror jeg vil skrive det på med en flot sølv tusch hvis det var mig for jeg er 100 på jeg sikkert når at ændre mening inden sommer

• #8   25. sep 2015 Jeg ved at det er det jeg vil have! Så tør godt skrive det på smiley
    Det betyder meget, længere historie smiley

• #9   25. sep 2015 Jeg takker mange gange for dem der er kommet.

Det er ca citater på den længde som dem der er forslået indtil nu

Citater hen i "nu er jeg færdig, nu kan jeg leve mit liv i frihed" er også velkomne

• #10   25. sep 2015 julie også helt ok men nogle gange koster det jo mere at få skrift i skyggen

og så vil jeg personligt hellere spare pengene for det vil bare være trist at stå der at fortryde det der er blevet beskrevet hvis man ikke har haft et citat gennem hele livet som betyder noget for en

og ikke for at sige noget ondt om ts det kunne bare godt lyde som om hun ikke var en som havde sådan et citat siden hun ikke selv lige kan komme på et selv

men jeg kunne tænke lidt hvis man skulle tage pis på det
    så skrive takker google fordi jeg kom igennem

• #12   25. sep 2015 Altså det er nok meget useriøst i forhold til hvad du gerne vil ha skrevet på din hue men måske kunne det være sjovt at høre alligevel smiley

Jeg har valgt kashmir huen, bagpå står skolens navn (tror jeg) og så mit eget navn. og foran har jeg så skrevet "Boss Ass Bitch" på den smiley Synes min hue skulle være lidt sjovt men stadig minde om mig smiley

Men jeg havde også tænkt på dem har "You can't Trust Wiki" Eller "Last one standing" Eller noget i den stil haha smiley

• #13   25. sep 2015 Ina: jeg har masser af citater, jeg er pjattet med og som jeg har været pjattet med i flere år. Men ikke noget jeg har gemt i forhold til min studenter hue.
    Det koster 150 kr for mig at få graveret noget i huen, og når jeg først har valgt et jeg virkelig elsker så fortryder jeg det ikke. jeg har bare ikke fundet citatet der siger det hele endnu. Mange gode, men ik det rigtige.

Jeg har overvejet at få skrevet "vi kom, vi sov, vi blev studenter" i den for det kan der godt stå der

• #15   26. sep 2015 Jeg valgte at citere Peter Plys smiley

• #16   26. sep 2015 Dem der var ude ved os fra C.L. Seifert sagde at man jo også sagtens bare kunne få sin adresse graveret i den. Så når man skulle fuld hjem fra bygen, kune man bare stikke taxa manden sin hue "jeg skal der hen"
    Det behøver jo ik være dybt seriøst eller noget

• #17   27. sep 2015 okay self hvis man bare vil pjatte med det så skal man da have lov

• #18   27. sep 2015 der er vel forskellige meninger smiley i mine øjne er det jo bare en sk*de hat som skal fejres 1 dag og ellers stå i et skab. så det for mig meget morsomt der står et lidt flabet citat på den.

• #19   27. sep 2015 i min bliver der graveret følgende under skyggen -

our greatest glory is not in never falling, but in rising everytime we fall

Det kunne lige stå der smiley

• #20   27. sep 2015 mason

nu sad min fra sidste år rimelig meget på mit hoved overalt i en lille uges tid så jeg har lidt den holdning at selv bedstemor skal kunne se den uden at falde bag om stolen

jeg har også lidt den holdning at jeg skal ikke have smadret min hue med diverse hakker og shots den må godt holde sig pæn igen så jeg kan have den fremme og så gamle damer kan se huen

jo min fra sidste år kostede kun 400 kroner men alligevel jeg gider ikke bruge penge på at ødelæggemin hue

(skulle lige tjekke kvaliteten på en billig hue om det så kunne svare sig at købe en dyr til EUX huen og så fordi jeg jo blev færdig der kunne jo være en chance for at jeg ikke blev færdig med EUX her til sommer)

http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/off-topic/487057-min_hue_
    (der er også tekst omme bagpå)

det er det samme med at jeg ønsker heller ikke at idioten inde fra min klasse skal røre min hue det er kun personer som betyder noget for mig som skal have lov til at skrive
    blandt andet også derfor at det kun er min ene ven som skrev i huen

min veninde fik dengang skrevet call me maybe og så et telefonnummer i hendes hvor jeg personligt bare tænker wauw hvad skal hun sige til sine børnebørn når de spørg hvem er det
    hun kan måske ikke engang huske navnet på personen til den tid

• #21   27. sep 2015 igen ina. forskellige holdninger det er bare en hue for mig der viser jeg har gået igennem en uddannelse. ikke en hue for at ha redet et menneskes liv eller noget.
    så ja du har din holdning. jeg har min, der er sgu intet at diskutere.
    jeg vil nu bare grine af hvis der stod noget sjovt i min hue. så ved jeg at det har Været nogen gode år smiley

• #22   27. sep 2015 Mason diskutere jeg jeg skriver bare mine grunde lige så meget som du skriver dine er det ikke okay

jeg kan da lige så meget grine af min hue som du kan af din for du ved da ikke hvad der skete den dag min ven skrev i min hue hvor betydningsfuldt og hvor sjovt vi havde det den dag

• #23   27. sep 2015 ja ligenu diskutere du da? smiley

• #24   27. sep 2015 mason fordi du begynder at skrive jeg diskutere så må vi da hellere gøre det

• #25   27. sep 2015 hmm skrev nu der intet var at diskutere fordi der er delte meninger? men jaja, du får ret jeg får fred smiley

• #26   27. sep 2015 mason det syntes jeg heller ikke der var jeg skrev bare min mening lige som du har skrevet din

smiley

Kommentér på:
"Jeg gjorde det" citat

Annonce