1.596 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hvorfor fik i"
Hvorfor... også i December...
Øv øv øv.... Jeg rider en dejlig islænder hoppe eller jeg red, som jeg har redet til det sidste halvandet år... Hun betyder utrolig meget for mig, og jeg holder så meget af den hest !! men nu har ...
Øv øv øv.... Jeg rider en dejlig islænder hoppe eller jeg red, som jeg har redet til det sidste halvandet år... Hun betyder utrolig meget for mig, og jeg holder så meget af den hest !! men nu har ...
Skrevet af: Bolette Angel - HorsesHappiness - 1. dec 2012
Fik et chok i morges.
Jeps, mine forældre var kørt for en halv times tid siden, og jeg var ved at gøre klar til at køre op på min skole for at få overstået min engelsk eksamen. Pludselig ringer telefonen, jeg går ud og ta...
Jeps, mine forældre var kørt for en halv times tid siden, og jeg var ved at gøre klar til at køre op på min skole for at få overstået min engelsk eksamen. Pludselig ringer telefonen, jeg går ud og ta...
Skrevet af: MorellsMemories - 13. jun 2008
Spar penge på din forsikring
okt 2012
Følger: 10 Følgere: 12 Heste: 3 Emner: 127 Svar: 327
Og så til at starte med aftalte vi at jeg kun måtte drikke 4 genstande, og så havde vi haft møder i klassen om det.
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.699
Jeg begyndte først at drikke til min første fest i.. december må det næsten være, sidste år. Der var jeg 16 ½. Lovede ikke at komme fuld hjem mm, hvilket jeg hellere ikke er gjort endnu.
Jeg vil dog sige - jeg troede også at det var meega nice at drikke osv, og øv hvor jeg ærgrede mig I dag pr. nu har jeg kun været til 4-5 fester på et år, og jeg gider ikke og drikke mere, end en enkelt øl el. lignende Det er virkelig hårdt at skulle drikke så meget - og jeg synes det er SÅ lækkert at kunne huske alle de fails som alle andre havde gang i. Det er bestemt ikke så sjovt at selv lave fails og ikke kunne huske dem - jeg står lige nu og har et "rygte" om at jeg har sagt jeg ville drikke en fyr meega stiv og snave ham. Godt nok synes jeg han er ekstrem flot - meeeeeeen, sådan noget er bestemt ikke sjovt, og noget jeg egentlig nogensinde ville gøre..
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
jan 2004
Følger: 190 Følgere: 189 Heste: 40 Emner: 120 Svar: 3.713
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 1.710
dec 2008
okt 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Heste: 3 Emner: 29 Svar: 158
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
Jeg er 18, min mor ved hvornår jeg tager til fest, hvor jeg regner med at overnatte, hvem jeg regner med at feste med osv. Skriver til hende når vi tager til festen, gerne med hvordan vi kommer hjem også, og skriver når jeg er ved vedkommende jeg overnatter ved også.
Det er en nem måde at vise ansvarlighed på, og min mor er tryg ved at jeg tager i byen
sep 2013
Følger: 3 Emner: 21 Svar: 85
sep 2013
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Jeg har ski også gjort en del mindre .... passende ting og det er de færreste mine forældre kender noget til :o).
Fred være med at folk ikke fortæller deres forældre alt. Har intet problem om at snakke om dybere ting med min mor fx. men nej mine forældre skal ikke vide alt - ligesom alle andre ikke skal, så ville de dælmer blive forarget og ikke se mig som samme person.
Tror jeg var 14 da jeg var fuld første gang - havde ikke spurgt om lov, var ovre ved min daværende kæreste på Sjælland ( ja, puha, på Sjælland imens mine forældre var på Fyn og lille mig taget der over alene uden de havde mødt ham! )
Er altså ikke blevet nogen dranker af at have tosset lidt ud som 14-16 årig, næremere modsat. Har ikke været fuld de sidste par måneder og det siger mig ikke så meget mere, det med at være banke lam og bruge 400 kr i byen ;o)
aug 2007
Følger: 177 Følgere: 203 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 456
Lav en god deal med dine forældre, nyd at de passer på dig!
dec 2008
Følger: 121 Følgere: 124 Heste: 6 Emner: 68 Svar: 553
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
Jeg håber virkelig, at du bliver klogere, ellers går det virkelig galt en dag
jun 2008
Følger: 26 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 53 Svar: 978
Jeg har nogle lidt gammelsdags forældre, næh vent, jeg har en gammelsdags bekymrende mor! (I sådanne ting har min far ikke noget at skulle ha' sagt ;). )
Jeg fik afvide da jeg var de 12, at når jeg blev 17 år, kunne min bror og jeg drikke som vi ville. Og første gang vi skulle drikke os fulde var hjemme i vantre rammer. Lad mig sige det sådan, at min bror overholdte 'kravet', men jeg var lidt mere rebellisk end ham. Jeg fik lov til, når vi var på vej hjem fra efterskolen at smage på sagerne, hvilket heller ikke blev til mere. Derefter fik jeg lov til at tage til fest, men måtte kun drikke det sprut jeg selv havde med. Overholdt. Men derefter, blev jeg egentlig ret ligeglad med hvad de sagde, om sådan noget med hvor meget jeg måtte drikke osv. Dog skulle de altid vide hvor jeg var, og hvor mange der var med, og om der var nogle voksne xP haah.. Den sidste blev min mor ret hurtig klar over ikke kunne holde i længden hos mig. Men jeg har aldrig drukket mig sindsygt i hegnet, næ, hhm. vent, der var jo den der gang.. okay 1 gang! Men jeg er ret fornuftigt når det kommer til stykket, og passer altid på mig selv.
Men den måde jeg drak på den gang, er stadig sådan jeg drikker i dag. Ikke mere end jeg kan tåle, og kan jeg ikke tåle det, ved folk hvor de kan finde mig xP
Men med alkohol i blodet, bliver man altid glad og naiv, så pas for søren på jer selv, når i drikker!!
aug 2006
Samme her - selv EFTER jeg er flyttet hjemmefra, skal min mor altid liiiige vide hvem jeg er sammen med, hvor det er, hvor vi skal hen, hvordan jeg kommer hjem og hvornår jeg kommer hjem det er så sødt! og så ELSKER hun fuldemandshistorierne dagen efter, hahaha!
Bettemus: Ved nu ikke om hver weekend er for ofte? Det er da som man har lyst til :D. Jeg er i en periode nu, hvor jeg er i byen eller drikker både fredag og lørdag, Det er da skide hyggeligt, lige at få en enkel eller to.. Indrømmer dog gerne, at de sidste weekend måske gik lidt for galt, med både at være rigtig fuld begge dage, men ellers er der nu ikke noget hyggeligere end at få et par enkle i godt selskab!
Blogger
Følger: 88 Følgere: 1921 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 1.517
Mange ville mene at det var sent, men det synes jeg nu ikke. Faktisk rimelig tidligt.
Jeg skal så til min første fest, nytårsaften hvor der selvfølgelig er alkohol - men jeg regner nu ikke med at drikke helt vildt meget. Min mor og jeg har aftalt højst 2 genstande. Det er rigeligt til mig..
Og så vil hun hente mig senere om natten.
Jeg kan godt lide de aftaler vi har, jeg bryder mig ikke om bare at få lov til sådan noget..
jun 2008
Følger: 26 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 53 Svar: 978
Man passer altid lidt mere på den mindste i søskendeflokken, af en eller i irriterende grund. I know what you mean. Jalousi kan forekomme når det er sådan det foregår.
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 141
Har ikke rigtigt drukket siden.. vin smager forfærdeligt, øl, pubad.. vodka kan gå i cola, men nej nej hvorfor skulle jeg drikke det når jeg ikke gider være fuld? Kan godt lide mokai ét stk så det nok og det er næppe noget der skader en gang hvert halve år... :b
dec 2008
Spørg om DU så ikke må holde en lille fest, og drik en 2-3 genstande så de kan se hvordan du bliver - så kan du måske fremover få lov til at komme til fester lidt og drikke.
Jeg må maks gå til fest hver halvanden måned
sep 2009
Jeg har absolut intet imod at min mor har det bedst sådan. Så ved hun også cirkus hvor jeg er hvis jeg får drukket for meget og skal hentes x)
Dog har det været svigerfamilien der har hentet mig de sidste par gange..
jun 2012
Følger: 26 Følgere: 25 Emner: 47 Svar: 1.107
Min søster fik som 15-16 årig lov til at drikke en smule til fester. Hun bliver aldrig så fuld, at hun bliver dårlig, medmindre folk hælder uanede stærke drikke blandet med sodavand i hende, lol. Hun kan nemlig ikke tåle sodavand.
aug 2006
Jeg overnatter ved folk eller tager en taxa :i
jul 2010
Følger: 39 Følgere: 37 Heste: 3 Emner: 7 Svar: 248
Jeg drikker lovligt for mine forældre nu, selvfølgelig med begrænsninger, men uden videre aftaler. De ved godt at jeg altså er teenager og skal prøve grænser af, men de ved også at jeg kan finde ud af at tage varer for mig selv og ved hvad jeg gør!
Min veninde derimod gik i en klasse hvor de havde en alkohol politik der hed at man ikke drak alkohol før dimissions festen i 9.klasse. Min veninde drak sig fuldstændig i hegnet og den dag i dag kan hun slet ikke styre det!
Det er så voldsomt at hun er den type man ikke gider at være sammen med, fordi hun altid skal være så fuld og vælte rundt!
Hun siger det fordi hun føler hun er bagefter de andre og bange for at hun er gået glip af noget.
Jeg er af den holdning at man skal starte når man føler sig klar, men det er fornuftigt at have en begrænsning fra sine forældre, de første par gange. På den måde for man et "naturligt" forhold til alkoholen, hvor du langsomt lærer dine begrænsninger at kende.
sep 2013
Blogger
Følger: 88 Følgere: 1921 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 1.517
Hvorfor er det så nødvendigt at drikke alkohol? Det er jo ikke ligefrem fordi det er sundt på nogen måder?
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.269
apr 2008
Følger: 38 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 20 Svar: 487
sep 2009
Et par gange på den måde, så slapper de af
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.269
Jeg drikker meget sjældent.. Det skal være hvis jeg skal ud og have det sjovt i byen og jah sådan.. Ellers gør jeg det ikke for kan ikke se en grund til det.. så jeg drikker kun alkohold hvis jeg skal sådan rigtig i byen og hygge og skabe mig lidt og det sker meget meget sjældent og ikke altid jeg gider drikke det vilde..
såh jah måske det sker 1-2 gange om året nogen få år måske 2-3 hvis jeg har været lidt vild haha =D
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.701
maj 2013
Følger: 29 Følgere: 31 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 253
dec 2007
Følger: 96 Følgere: 89 Heste: 4 Emner: 5 Svar: 82
Men tror ikke mine forældre har noget imod det, men igen. Jeg har ingen idé ^^
sep 2013
aug 2010
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 257
Men jeg har aldrig haft lyst til at drikke direkte. Jeg kan sagtens sidde og nyde et glas vin med mine veninder nu.
Og hvis vi endelig er i byen, så maks 2 glas, og et par shots.
Kan faktisk ikke se grunden til at drikke sig pløre stiv og lave alle mulige fuckt up ting.
Så jeg gør det kun for hyggens skyld
jun 2011
Følger: 18 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 29 Svar: 1.153
Dog drikker jeg ikke mere, da jeg er fejler noget der gør jeg ikke kan "tåle" det.
Og jeg må altså sige, inden jeg fandt ud af jeg at jeg ikke måtte drikke alkohol mere, havde også den attitude, som mange herinde har, at det sagtens kan undværes, og er meget overvurderet... jeg må dog indrømme, nu hvor jeg SLET ikke må drikke, savner jeg det rigtigt meget, hovedsageligt fordi jeg slet ikke har muligheden for det. Så nyd det, og gør det med ansvar selvfølgelig
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
det var en pige der havde fået lov til at holde fest for første gang, og de måtte gerne drikke. Forældrene var hjemme og serverede rom og cola til "børnene" hele aften. alle blev simpelthen så fulde!!
dagen efter kom pigen ned til morgenmad, og sad og fortalte hvor mange tømmermænd hun havde, og hvor dårlig hun var. hvorefter forældrene forklarede hende at de havde givet dem cola og romessens til dem alle hele aftenen! :P
- pinligt!
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.489
Jeg har aldrig spurgt om lov, mine forældre har stolet på mig, der har været dage hvor jeg har kommet pløre, hamrende fuld hjem og haft fæle, fæle tømmermænd. Det har de taget med ophøjet ro og ikke ynket mig det mindste, jeg har selv drukket mig fuld, derfor skal jeg ikke tro de har ondt af mig dagen efter. En gang drak jeg så meget at jeg nåede at deltage i en fest 1½ time, så lå jeg og sov/knækkede mig i en sofa. Havde de vildeste tømmermænd dagen efter, eneste kommentar jeg fik var: "Må jeg ikke tage et billede af dig? Du ser ud af helvede til" så, så meget ynk er der fra deres side af.
Skal så lige nævnes at jeg kun drikker mig i hegnet 2-3 gange i året.
sep 2013
maj 2013
Følger: 9 Følgere: 10 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 83
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 42 Svar: 1.216
Jeg har haft perioder hvor jeg festede hver anden weekend, hvor jeg festede flere gange på en weekend og hvor jeg har indtaget sååå meget alkohol, at det burde være forbudt. Jeg har gjort et utal af dumme ting. Blandt andet brændt mig selv ved øjet med en cigaret. Jeg er blevet hentet af farmand og jeg har haft de grummeste tømmermænd i hele verden.
Nu gider jeg ikke drikke mere, så det bliver maks til 3-4 genstande for hyggens skyld og så holder jeg mig helst fra at drikke mere. Alkohol er overvurderet, selvom det også er fedt! Dog er det rigtig, rigtig dumt at drikke uden forældrenes accept. For så kan de ikke liiiiige komme og hente en, de kan ikke hjælpe en og de vil blive afsindigt bekymrede. Hvis mor og far ikke giver lov, så bare sig at du drikker så de ved det. Det er bedre end at de intet ved.
sep 2009
Følger: 129 Følgere: 116 Heste: 3 Emner: 485 Svar: 2.001
Hvorfor fik i lov til?