hvorfor?? :'( {{forumTopicSubject}}
hvorfor skal det være det være så svært at miste en hest??
hej alle...
har virklig brug for at komme ud med det til nogen, for er virklig ked af det
på søndag er det en måned siden jeg sagde farvel til min eslkede hoppe Chanel<3
vi blev desværre nød til at aflive hende da hun havde spat i begge bagben, et dårligt knæ på det ene forben og noget scene betændelse på det andet forben
på mandag var det to år siden jeg hentede min dejlige engel, og kan huske at ´jeg bare var verdens lykkligeste pige, men det blive meget underligt at du ikk er her på mandag og få den pose gulderødder som jeg glemte at give dig sidste år vi har været i gennem så mange gode ting men også rigtig mange dårlige ting, for sidste år dagen før jul, gik du hen og fik nyreslag og det stod du med en måned den julegave jeg fik sidste år nåde vi aldrig at bruge, for vi nogede aldrig at komme ud til stævner selvom vi lige blev klar igen<3<3
savner hende simpel hen så meget
ville bare gerne vide hvad jer som har blevet nød til at aflive en hest, hvad i har gjort... for syndes ikke rigtig lige nu at meningen med livet er her..
for da jeg fik hende var jeg længere nede end i kuld kælderen, men hun fik mig op, og hun var grunde til at jeg stod op om morgnen, og det var hende jeg levede for!! og nu hvor hun er væk er jeg bange for at jeg ryger tilbage igen hvilket jeg helst ikke vil!!
det er bare så svært
Caroline
maj 2010
Følger: 64 Følgere: 59 Heste: 3 Emner: 7 Svar: 493
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 4 Emner: 37 Svar: 985
Dog har jeg købt mig en ny veninde, hun betyder ikke i nærheden af det samme (endnu) som han gjorde... Men hun betyder allerede rigtig meget... Jeg tror man skal tage sig sammen og komme videre, og tro mig jeg ved hvor hårdt det er... Jeg har været sygemeldt siden jeg mistede ham, fordi jeg fik en depression...
Min var også grunden til jeg stod op om morgenen, jeg har nu en hund der nok skal sige til når vi skal op... Og jeg sørger for og komme ud til den nye hver dag...
Man må op på hesten iegn, læg dig ikke i sengen som jeg gjorde også selvom det virker som det eneste mulige...
Held og lykke... Jeg er virkelig ked af det på sine vejne...
apr 2009
Følger: 61 Følgere: 61 Heste: 4 Emner: 25 Svar: 84
ved bare ikke lige hvordan man skal komme videre??
aug 2007
Følger: 196 Følgere: 193 Heste: 4 Emner: 20 Svar: 405
Hun havde været det bedste jeg havde i 6 år, og hun var virkeligt noget særligt! Jeg fik hende som 4 års fra Holland, hvor hun så forfærdelig ud, og siden da, fik vi opbygget SÅ meget - også tillid.. Samtidig var hun også min første pony.
Jeg synes tiden tæt på, hvor jeg måtte sige farvel var det værste! Det hele føles virkeligt meningsløst!
Noget der hjalp mig, var at min mor havde det samme forhold til min pony! Det bedste er at få snakket - og grædt!!
Jeg græd super meget, og det er også vigtigt!
Men ellers er der vel ikke noget man som sådan kan gøre, for man kommer ikke bare over tabet af sådan et fantastisk væsen!
Sender dig en masse tanker, og håber du bliver okay igen!
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
Jeg ved at finde ud af om jeg er til en ny hest skal ud og se en på søndag og kigger lidt rundt. så kigger jeg lidt part annoncer, osv. nu der pludselig ikke den dårlige samvittighed over når jeg ikke kunne nå derud og har han det nu ok. Det lidt en lettelse, og så familie venner kollegaer osv. der rigtig meget som fylder hullerne. Naturligvis gør det stadig ondt for han var virkelig en skøn dreng. kan du også se på billederne. Men det var det rigtige at sige stop inden han begyndt at få rigtig ondt (mere ondt)
Du må bare tænke tilbage på alt det gode, og tænke frem på alt der vil komme. Der masser gode ting i vente. og vær glad for du fik en afslutning.
Vi ved jo når anskaffer disse dejlige dyr, vi har dem kun for en tid. nogle gange føles og er den bare så kort.
apr 2009
aug 2007
apr 2009
aug 2007
hvorfor?? :'(