{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Fik et chok i morges. {{forumTopicSubject}}

Jeps, mine forældre var kørt for en halv times tid siden, og jeg var ved at gøre klar til at køre op på min skole for at få overstået min engelsk eksamen. Pludselig ringer telefonen, jeg går ud og tager den og det er så en der hedder Helle fra min mors arbejde, der ville snakke med min mor. Jeg svarede, at hun ikke var hjemme. Og lidt stille, spurgte hun så om min kat var inde? Så sagde jeg, nej det var hun ikke, hvorfor da? - Jo fordi hun var lige kørt forbi ude ved vejen hos os, og der havde ligget en død kat på midterrabatten, om det mon var vores? Jeg havde ingen ord til at svare, så jeg smed bare telefonen og løb ud på vejen i intet tøj, næsten. Da jeg kom ud på vejen så jeg denne her kat, ligge derude på rabatten, helt stille. Jeg tænkte 'nej, nej, nej!' og havde allerede fået tåre i øjnene. Jeg gik tættere på, og kunne så godt se at det ikke var vores, da vores jo er en norsk skovkat som er langhåret og katte der lå derinde var mørkhåret og havde ikke præcis samme tegninger som hende. Så jeg gik tilbage igen og begyndte at pifte, fløjte og skrige hendes navn op over det hele. Og ja, så kom den lille tykke kat luntende hen til mig med halen helt oppe i luften. Aaah, så kunne jeg slappe af igen, men hold da kæft hvor blev jeg bange!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fik et chok i morges.
  • #1   13. jun 2008 Mener ikke mørkhåret, men KORThåret xD

• #3   13. jun 2008 Heldigt at det ikke var jeres, men synd for den anden. RIP

• #4   13. jun 2008 uh stakkels kat smiley ..

jeg havde så en skrækkelig oplevelse for nogle år siden.. vi var lige flyttet og der var en sød killing ( stor killing xD) som miavede udenfr vores dør. jeg fik på en tudspunkt fat i den , for vi havde jo givet dem mad osv, og den levede jo nærmest ved os. så viste jeg den til min mor og ville beholde den. jeg måtte passe på den indtil ejerne kom, da vi havde sat en efterlysningsseddel op. men den blev hos mig i lidt over en måned, og pludselig havde den ikke været hjemme i nogle dage, og så sagde min mor pludselig :" den lagde ude på vejen i mandags , da en lastbl lige havde kørt, så jeg skyndte mig at samle den op og få den af vejen, inden du så den" ( det var torsdag ) og jeg stod med tårer i øjnene og fattede ikke hvorfor min mor ikke havde fortalt mig det..

og for nok omkring lidt over en måned siden nu, blev vores main coon kat kørt over /:

• #5   13. jun 2008 Der var du heldig. Gid vi var så heldige med vores hund :'/ Hun blev dog ikke kørt ned, men alligevel..

• #6   13. jun 2008 ej pyha det kender jeg eddername godt :s

- min lillesøster og jeg kører stort set altid sammen hjem fra skolen med en bus. En dag havde hun så en veninde med hjem, og lige da bussen kommer ud for vores indkørsel ser jeg noget ligge på vejen, midt ud på vejen!
    Jeg kan godt se hvad det er, og det kan de to 8årige piger også!
    Jeg skynder mig at få pigerne væk derfra og siger til min lillesøster at hun lige skal komme ud med en skovel så jeg kan fjerne ham. I mens jeg står og venter kommer der self. mange biler da vi bor ved en temmelig stor landevej som MANGE biler osv.
    så kommer der en stor lastbil og kærer over den, og jeg kan bare hører at han bliver TOTAl kvast smiley
    Det var SÅ ulækkert!
    Min søster kommer så endelig med den der skovel. og så ligger hjernemasse, tarme og stort set ALT splattet ud på hele vejen /:
    eddername ikke en fed oplevelse smiley

Kommentér på:
Fik et chok i morges.

Annonce