{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

fik et CHOK ! {{forumTopicSubject}}

da jeg kom hjem idag, efter at have overnattet hos min veninde, vil min mor fortælle mig noget !

Min fætter og hans 4 venner, havde været inde og bowle, og drukket lidt.. Så da de kommer ud fra hallen, så står der en anden gruppe, også på 5, og begynder at råbe ad dem ! der er jo grænser på hvor meget man gider at få smidt lort i hovedet, så de råber igen ! pludselig kommer der 2 andre biler, også med 5 i HVER !
Og de hørte også til de andre 5 ! så nu står min fætter og hans venner og for en bande på 15 !
De tre når så at flygte, men min fætter og hans ven nåede det ikke ! Så de blev banket og slået, indtil at min fætter heldigvis slap væk ! Men hans ven lå stadig tilbage ! Der var nogen der ringede efter politiet! Og endelig da de kom flygtede banden... min fætters ven lå bevidstløs, men kom heldigvis til sig selv !
Ingen af dem var alvorligt slået, men tænk lige hvad der kunne have sket ! Min fætter har også lige haft kysse syge, og bagefter det var der noget med at han milt let kunne sprænge, og tænk nu hvis den var sprængt ?!
Så havde jeg skulle været til begravelse ! smiley
men det giuk jo heldigvis ikke så slemt !

Fatter bare ikke hvorfor at nogen synes at det er sjovt at banke folk !? det er da noget underligt noget !

Håber virklig at i gider at læse min lange tekst !

Hygge !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fik et CHOK !
Kommentér på:
fik et CHOK !

Annonce