{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Hvorfor... også i December... {{forumTopicSubject}}

Øv øv øv....

Jeg rider en dejlig islænder hoppe eller jeg red, som jeg har redet til det sidste halvandet år... Hun betyder utrolig meget for mig, og jeg holder så meget af den hest !! men nu har hun stået stille i næsten 3 måneder pga. skadet forben - som ser ud til at være med født og tilbage faldende ! I dag fik jeg så af vide at hun skulle den 17. December ud og gå på nogen bedre græsmarker/aflives....
Jeg går bare rundt og græder for mig selv, synes det er så hårdt !!! OG mega uretfærdigt at hun skal dø. Bare tanken om man aldrig ser hende igen, og kommer til at mærke hende igen er skrækkelig !!! det virkelig hårdt synes jeg !

Dem der eger hende spurgte om jeg ville med ind på hospitalet og sige farvel til når den tid kommer, eller om jeg bare vil sige farvel hjemme på gården... Hvad ville i gøre? har i selv prøvet det ? nogle gode råd til at holde humøret oppe ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor... også i December...
  • #1   1. dec 2012 jeg ville tage med hvis jeg havde mulighed for det

• #4   1. dec 2012 Hvis det fsk. Var min part som også betyder meget for mig ville tage med selvom det ville føltes som om hele min verden ville falde sammen så ville sidde ved ham hele turen stortudende men ville tage med for at få en allersidste farvel.

• #6   1. dec 2012 Det er et stort tilbud at få og hjælper rigtig mange videre, synes du skal gøre det! smiley

• #7   1. dec 2012 Det er jeg ked af at høre smiley De varmeste tanker til dig smiley Hvis jeg havde muligheden for det ville jeg tage med...

• #8   1. dec 2012 Da min blev aflivet, lå han i observation hos dyrlægen. Så da dyrlægen ringende og bad om lov til at aflive, spurgte han om vi ville komme ind og sige farvel derinde, eller hvordan. Det valgte jeg så at sige nej tak til.

Jeg kunne simpelthen ikke klare at tage derind. Selvfølgelig ville jeg gerne kunne sige farvel til ham, men han var helt væk der. Han var bevidstløs og allerede 'klar' til at dø, så der var ingen grund til at tage derud og blive mere ked af det.

Men stort trøstekram herfra, det er så forfærdeligt, når man ufrivilligt skal af med sin hest smiley

• #10   1. dec 2012 Da min gamle part skulle aflives, valgte mig og ejeren at vente inde i stalden til det var sket(hun blev aflivet næsten lige udenfor). Altså vi var der ikke da hun fik sprøjten, men efter hun var blevet ''sendt afsted'' gik vi sammen udenfor og sagde farvel og nussede hende i noget tid.. smiley Og kærligt farvel.. smiley

Men jeg vil klart anbefale at du tager med derud, måske skal du ikke se lige når hun får sprøjten da det kan virke meget voldsomt, men måske sige farvel til hende lige før eller lige efter det er sket.

• #11   3. dec 2012 Hvor er i bare søde alle sammen, det hårdt og svært.... Brædla skal op på de evige græsmarker d. 17 December, jeg kan slet ikke forstille mig en normal juleaften, når jeg ikke ved hvor Brædla er... Jeg er ked af det på jeres vegne som også har mistet deres bedste ven ! Nu kan jeg virkelig forstå hvor ondt det gør inden i, det kan slet ikke beskrives hvor ondt det gør. Der er bare et hul i en, og hver gang man er oppe ved hende, er hun glad og vil leje - det helt uvirkeligt at hun skal væk. Det bare så uretfærdigt at dyr og også mennesker, at man ikke kan leve det liv man har fået..! Det varmer med jeres søde kommentarer, og det trøster en meget ! smiley Men jeg tror at der findes engler oppe i himlen et sted, som tager godt imod vores dyr, og behandler dem bedre end vi mennesker nogensinde ville kunne ! smiley Dette er en lille trøst for mig at jeg ved hun kommer et godt sted hen, hvor alt smerten hun bager er væk !!!!! Men vildt at man kan have så meget kærlighed til et dyr, det kan slet ikke forståes! Men det er en del af livet at miste, sagde min mor til mig, hvilket jo er rigtigt, men det i sær svært at forstå, når det er nogle man holder af og elsker !!!

Kommentér på:
Hvorfor... også i December...

Annonce