17. dec 2010 Følger: 126 Følgere: 95 Heste: 1 Emner: 26 Svar: 65
Hvorfor... også i December... {{forumTopicSubject}}
Øv øv øv....
Jeg rider en dejlig islænder hoppe eller jeg red, som jeg har redet til det sidste halvandet år... Hun betyder utrolig meget for mig, og jeg holder så meget af den hest !! men nu har hun stået stille i næsten 3 måneder pga. skadet forben - som ser ud til at være med født og tilbage faldende ! I dag fik jeg så af vide at hun skulle den 17. December ud og gå på nogen bedre græsmarker/aflives....
Jeg går bare rundt og græder for mig selv, synes det er så hårdt !!! OG mega uretfærdigt at hun skal dø. Bare tanken om man aldrig ser hende igen, og kommer til at mærke hende igen er skrækkelig !!! det virkelig hårdt synes jeg !
Dem der eger hende spurgte om jeg ville med ind på hospitalet og sige farvel til når den tid kommer, eller om jeg bare vil sige farvel hjemme på gården... Hvad ville i gøre? har i selv prøvet det ? nogle gode råd til at holde humøret oppe ?
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
dec 2010
Følger: 32 Følgere: 266 Heste: 1 Svar: 347
nov 2012
Følger: 17 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 40
dec 2009
Følger: 63 Følgere: 61 Heste: 2 Emner: 17 Svar: 273
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
Jeg kunne simpelthen ikke klare at tage derind. Selvfølgelig ville jeg gerne kunne sige farvel til ham, men han var helt væk der. Han var bevidstløs og allerede 'klar' til at dø, så der var ingen grund til at tage derud og blive mere ked af det.
Men stort trøstekram herfra, det er så forfærdeligt, når man ufrivilligt skal af med sin hest
aug 2011
Følger: 61 Følgere: 58 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 184
Men jeg vil klart anbefale at du tager med derud, måske skal du ikke se lige når hun får sprøjten da det kan virke meget voldsomt, men måske sige farvel til hende lige før eller lige efter det er sket.
dec 2010
Følger: 126 Følgere: 95 Heste: 1 Emner: 26 Svar: 65
Hvorfor... også i December...