{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

At skulle videre fra ens bedste ven? {{forumTopicSubject}}

Hej dejlige gruppe smiley
Altså, jeg havde faktisk sagt farvel til Prins(den pony jeg har redet i 1½-2 år), da jeg er blevet for stor. Var ligsom kommet videre og var klar til at starte en ny hest. Men så kom der et par tyske piger som så skulle bruge den hest jeg skulle have redet. Så jeg skulle jo ride Prins igen, og selvom jeg burde have elsket det, så var det vildt hårdt. Og det satte gang i så mange tanker, så da vi kom hjem brød jeg bare helt sammen på mit værelse og sad og kiggede på vores rosetter og tænkte på alt det den hest har hjulpet mig med, den frygt jeg har overvundet ved hans hjælp. Hvorfor skal alder og størrelse så brutalt rive noget af det fra mig som jeg elsker allermest og som har så stor betydning for mig? Jeg sad der i mine dyster tanker og mine øjne var dækket af slørende tåre fulde af sorg.

Undskyld det blev så langt, men jeg havde simpelthen bare brug for at fortælle jer det :/. Hvis der er andre der har prøvet det før vil jeg virkelig gerne høre hvordan i kom videre.

Knus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At skulle videre fra ens bedste ven?
  • #1   8. aug 2012 er det din ejen hest eller?
    du kan jo bare beholde hesten og bruge den til hygge og sådan:)??

• #3   8. aug 2012 Har prøvet det med en elev pony som jeg red for min gamle underviser. Lærte den det meste af det den kan nu, red den hver dag som om det var min egen, og så får man og vide at den skal sælges det var godt nok hårdt. Jeg sad bare og tænkte på at den ville få det bedre hos dem end på en rideskole, og at den ville komme til at lærer en anden de ting den har lært mig. Men den blev ikke solgt, men jeg fik mig så min egen pony.
    Og det bliver skam heller ikke sjovt at skulle sige farvel til den tænkte jeg. Men hun er 20 år og skal ikke andre steder hen, så det har jeg lidt glæde over smiley

Men ja det er hårdt, men prøv og tænk på at den kan hjælpe andre til det som den hjalp dig med, og gøre nogle andre lykkelige smiley

• #4   8. aug 2012 Mit gamle part Jolly, blev solgt i sommers. Hun har storset lært mig alt, jeg ved idag.
    Hvis du virkelig elsker ham, så kæmp for ham. Bliv hos ham.

Jeg fortyder dybt at jeg ikke ser Jolly mere, faktisk så meget at jeg ikke har haft lysten til at ride siden. Derfor har jeg købt mig en shetlandspony i stedet for smiley

Tænkt dig virkelig om! Enten bliver du glad for du kom videre, eller også vil du altid fortryde det. Som jeg har gjort.

• #5   8. aug 2012 Ja han er en elevpony :3

• #6   8. aug 2012 Astrid: Han kommer stadig til og stå der og jeg vil nok altid i smug prøve at få pengene til at købe ham. Desuden vil jeg tvinge Ann til måske at lade mig ride ham en gang imellem. Men jeg skal videre det kan jeg bare mærke og jeg ved at det er det rigtige. Han er der stadig og vil altid have det bånd. Jeg elsker ham og det vil jeg altid gøre. Han er altid hos mig, hvis ikke fysiks så er han i mit hjerte og mine tanker. Men vi kender hinanden så godt nu og jeg vil gerne have nogle udfordringer. Men hvis jeg må få en pony for 20.000 engang vil jeg vælge Prins. Måske. Der kan ske meget. Men som det ser ud nu ville jeg gøre det.

• #7   8. aug 2012 Jeg har haft det på samme måde med min part hun var blevet for gammel og kom hen til en anden dame så den kunne gå med hende jeg var så ked af det og savnede hende men og det gør jeg self stadig men jeg kom vidre ved at jeg begyndte at ride en anden og nu tænker jeg mere på at få min egen men jeg tænker også stadig meget på hende men det hjalp mig at jeg begyndte at ride og tænke på en anden hest smiley

• #8   8. aug 2012 nanne: :). Det virker bare som om man ikke kommer til knytte sig til nogen anden lige nu.. Men jeg ved at det nok skal lykkes, for det ved jeg at Prins også ønsker for mig :')

• #9   8. aug 2012 Puha.. Du kan tror jeg har prøvet det! Hele min historie minder så meget om din at jeg ikke lige orker at skive den smiley
    Men Brune (den pony jeg savner utrolig meget) var min helpart indtil jeg blev for stor og ikke fik redet hende nok, og så sagde det bare stop!..:-(
    Du kan tro jeg tudede..:-/

Så ja jeg kender det, men heldigvis kom jeg da videre, og er så glad for min part! Håber du for noget álla samme glæde.. Så held og lykke på din vej! smiley

• #10   9. aug 2012 Tusind tak Ea smiley

• #11   9. aug 2012 Så lidt da smiley

• #12   9. aug 2012 Ja smiley

Kommentér på:
At skulle videre fra ens bedste ven?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce