{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

dressur i skoven {{forumTopicSubject}}

hej

da jeg ikke har mulighed for at ride på bane rider jeg meget i skoven med min part. men regner med at skulle starte stævner i dressur når vi er klar til det og har en bane vi kan øve på.

men jeg har to skove lige i baghaven som vi kan ride i, og der var en gang en der sagde til mig at man sagtens kan ride dressur i skoven.

derfor er mit spørgsmål, kan man virkelig ride dressur i skoven? og hvilke øvelser kan man ride? (ved godt at dressur ikke kun handler om at kunne ride øvelser, men om men også om holdning og bæring etc.)

vi pusler allerede med noget galop da hun ikke rigtigt har været brugt til ridning før.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dressur i skoven
  • #1   28. jun 2012 Ellers kan du vel finde et nogenlunde plant sted og indremme det som en bane, smiley

• #3   28. jun 2012 Altså en af mine veninders mor (Meget, virkelig meget, dygtig rytter) hun træner ALTID unghestene inde i skoven, bare på stier og sådan. Da det er "nemmere" for heste, fx. lære side bevægelser, temposkift, galop og sådan. Jeg har selv lært en gammel fjordhest (som ikke viste hvad galop var) at galopere, ved at ride i skov smiley

Kommentér på:
dressur i skoven

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce