{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.135 visninger | Oprettet:

"veninde" vil bestemme! {{forumTopicSubject}}

Dette bliver måske en smule langt, men vil bare ud med det!
Fordi jeg skriver "veninde" er fordi hun tror vi er veninder, men jeg har sagt for 1 år siden at jeg ikke ville være veninder mere.

Nå, men jeg har så den her "veninde" som vi kalder for X, hun prøver at bestemme over mit liv bogstaveligtalt.

Engang vi var færdig med idræt og skulle til at i bad sagde jeg til hende: "hvorfor bestemmer du så meget over mit og hvad jeg gør/skal gøre?"
Så sagde hun: "Fordi du ikke selv kan finde ud at bestemme ordenligt over dit liv"

Fik at vide her for nogle dage siden af en anden veninde som vi kalder for Y at X sagde til hende at hun ikke måtte være venner med mig for det ville hun ikke have og at hun skulle finde ud af om jeg bagtalte hende, men det ville Y ikke så sagde X: "Hvorfor vil du aldrig gøre noget for mig, du er slave for Linda hvor kan du så ikke også være det for mig?"
Y: "Jeg er ikke slave for Linda og jeg gider ikke være slave for dig for gider ikke hele tiden skal høre på dit brok om Linda!"

Jeg har fortalt X hemmeligheder for nogle år siden ( vi har kendt hinanden siden 4. klasse og går i 8. klasse nu)
og demkan hun finde på at råbe op om til alle på skolen og det er ved at gå op for mig hvorfor hun gør det er for hun vil bestemme mit liv og så tror hun at hun kan fortælle alle om mit liv og lave om på historier.

Det skal så lige siges at alt hvad jeg vil gøre/have det vil hun også. Da jeg fortalte X i 7. klasse at jeg ville flytte skole så ville hun også og gav den samme grund som mig til den skole vi gik på og til den nye skole og hvis jeg har det dårligt på en eller anden måde om det fysisk eller phygisk så siger hun altid " det kender jeg godt" eller " sådan har jeg det også"

Hvordan skal jeg sige til hendeat jeg ikke gider at hun skal
bestemme over mit liv og at jeg ikke gider være veninder med hende?

(Linda er mig der skriver dettte)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "veninde" vil bestemme!
Kommentér på:
"veninde" vil bestemme!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce