Hvad sker der lige,.. {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften siger,.. '' Hvad sker der lige? '',.. I vil nok vide hvorfor jeg hedder det,..
Da Kristina skulle ride på Can Can idag,.. Da hun skal ride dressur på ham (Jeg er ikke dressur rytter),.. Nød jeg bare at side nede i græsset,.. og Pus Kristina’s springhovdetøj,.. Til når jeg skal til stævne,.. Og slappede jeg rigtig af i den varme,.. Det var dejligt at se hvordan han rigtig kan gå med hende,.. Så jeg nød det bare meget,.. Hun red sammen med hendes veninde Janni,.. Så da de var færdig med at ride ville Kristina gerne på tyr på Can Can,.. Og hun fik lov,.. Hun spurgte mig om det ville være en go idee at ta ridehjelm på,.. Jeg sagde bare det må du selv bestemme,.. ( Hun er over 18 år ),.. Hun to ikke ridehjelm på og jeg spurgte bare om det skulle bare den stille vej,.. Eller den var der er meget trafik på,.. Hun var ligeglad så to vi den med meget trafik på,.. Og Can Can to det meget rolig,.. Der var ikke det han ikke mødte,.. Af ting der kan køre,.. Så det var fint nok at hun ikke to ridehjelm på,.. Men jeg var også med vi red bare 2 på Labina,.. og jeg havde ridehjelm på,.. Men det havde janni ikke,.. Så men det gik rigtig fint,.. Og han nød og være på tur,.. Og Det var bare dejligt at se hvordan han to det,..
Hva har i oplevet af gode ting?,..
apr 2005
Følger: 113 Følgere: 110 Heste: 5 Emner: 341 Svar: 2.271
Har været i skoven =)
jun 2005
Følger: 188 Følgere: 239 Heste: 22 Emner: 178 Svar: 3.801
har trænet mine heste i tricks på samme tid, rigtig sjovt =P
aug 2005
Følger: 125 Følgere: 124 Heste: 2 Emner: 25 Svar: 250
Forstod det ikke.
Men min pony har trådt en sko af til undervisning igår, så venter på smed ....
aug 2005
Følger: 108 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 56 Svar: 407
aug 2005
maj 2006
Følger: 86 Følgere: 122 Heste: 2 Emner: 1.006 Svar: 4.689
- Ja jeg har været på en skridt tur i 4 timer og det nød mulle os og det var simpelhen så hyggeligt For vi havde vand med og grime til mulle når vi holdte en pause så hun kunne få noget græs og så når vi skulle videre så på med hovedetøjet igen ( Jeg red uden sadel)
aug 2005
Hehe,.. Men som jeg har sagt før,..
Hun har prøvt og pine ham indtil han gjorde noget,... Men hun ga hurtigt op,.. Der skete aldrig noget,.. Det var kun der for,..
Hvad sker der lige,..