{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stikker af...
  • #1   17. okt 2011 Enig med Nanna! Min hun gør skam det samme, stejler hopper frem stikker af og reagere ikke en skid smiley Ellers når du rider og du kan mærke at den begynder på det så tag i den ene tøjle så den tvinger til at tage hovedet til den side, og gør det skifte vis når den gør det (ikke save, selvfølgelig) eller løfte hånden. Ved det er lidt hårdt mod hesten, men de plejer at stoppe efterhånden smiley

• #2   21. okt 2011 Jeg har efterhånden prøvet lidt af vært. Heste der stegler, bukker, stikker af, stopper op..

der kan være flere ting man kan gøre.
    som de andre siger kan man prøve at dreje hesten rundt, dog er det ikke altid det hjælper.
    Det kunne også være der var noget galt med udstyret?

Jeg har fundet ud af at når en hest stikker af, kan man drive hesten mere fremad så du viser at det er dig der bestemmer tempoet. Hvis hesten begynder at sænke farten så sørger man for hesten holder det friske tempo, for så til sidst ved hesten at den ikke har magten, hvis du forstår?
    Det har hjulpet de heste jeg har redet med det problem smiley og de har fundet ud af de ikke bare kan stikke af på den måde.

• #3   24. okt 2011 ja det rigtig nok, dog har jeg redet i ridehus eller på ude bane med højt hegn

Kommentér på:
stikker af...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce